دیر / شناسه خبر: 119 / تاریخ انتشار : 1395/11/29 11:54
|
فرماندار دیر:

۲۶۶ میلیمتر بارندگی در «دیر» ثبت شد/ اسکان حاشیه‌نشینان رودخانه

فرماندار شهرستان دیر گفت: براساس داده‌های آماری ایستگاه‌های باران سنجی در ۲۴ ساعت گذشته در مرکز شهرستان دیر ۲۶۶ میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.

بوشهری ها / فرماندار شهرستان دیر گفت: براساس داده‌های آماری ایستگاه‌های باران سنجی در ۲۴ ساعت گذشته در مرکز شهرستان دیر ۲۶۶ میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.

حمزه اعتماد در حاشیه نشست اضطراری با اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دیر که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براساس داده های آماری ایستگاه‌های باران سنجی، در ۲۴ ساعت گذشته در مرکز شهرستان ۲۶۶ میلیمتر بارندگی، بردستان ۲۷۰ میلیمتر، آبدان ۲۰۵ میلیمتر، لمبدان ۲۰۴ میلیمتر، دوراهک ۱۷۹ میلیمتر و روستای جبرانی ۱۳۵ میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.

وی از از آمادگی کامل اکیپ‌های امدادی و عملیاتی در این شهرستان خبر داد و افزود: با کمک بخشداری، شهرداری بردخون و همه دستگاه‌های عملیاتی و امدادی تعداد ۴۰ خانواده که در حاشیه رودخانه مند در بخش بردخون زندگی می‌کردند برای پیشگیری از حادثه سیل تخلیه در حسینیه‌ها و سالن ورزشی بردخون اسکان یافتند.

اعتماد با اشاره به سامانه بارشی که از اوایل هفته جاری جو شهرستان را تحت تاثیر قرار داد، گفت: این سامانه اگرچه بارش‌های مناسبی برای همه نقاط این شهرستان به همراه داشت، اما خوشبختانه به جز آب گرفتگی برخی منازل در شهر دیر و بردستان هیچ‌گونه خسارت جانی در بر نداشته است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی ستاد بحران شهرستان و استان، تصریح کرد: اکیپ‌های امدادی خدمات‌رسانی و عملیاتی شهرداری و هلال احمر و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیر، از شب گذشته تا کنون که شدت بارندگی‌ها را در این شهرستان شاهد بوده‌ایم در حال خدمات رسانی و تخلیه آب منازل خسارت دیده هستند.

فرماندار شهرستان دیر گفت: خوشبختانه از شروع بارش‌ها که از اوایل هفته جاری در این شهرستان آغاز و تا کنون نیز ادامه دارد، هیچ گزارشی از قطعی آب و برق در این شهرستان نداشته‌ایم و خسارات احتمالی بارندگی ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط ادارات مربوطه به مدیریت بحران استان اعلام خواهد شد.

منبع : مهر

 

کلیدواژه

بارندگی

بندر دیر

سیل

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی