کنگان / شناسه خبر: 134 / تاریخ انتشار : 1395/11/29 18:30
|

خروج توده 20سانتی متری از شکم بیمار45 ساله کنگانی

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان استان بوشهر گفت: تیم پزشکی این بیمارستان موفق به خارج کردن توده 20 سانتی متری از شکم یک بیمار زن 45 ساله شد.

بوشهری ها / رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان استان بوشهر گفت: تیم پزشکی این بیمارستان موفق به خارج کردن توده 20 سانتی متری از شکم یک بیمار زن 45 ساله شد.

به گزارش«بوشهری ها » به نقل از ایرنا؛ حسن حیدری روز جمعه در تشریح این عمل جراحی موفقیت آمیز در جمع خبرنگاران افزود: چندی پیش یک بیمار زن 45 ساله که ماهها از درد ناحیه شکم رنج می برد به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان مراجعه کرد.

وی بیان کرد: پس از انجام معاینه و آزمایش های مربوطه توسط متخصصان این بیمارستان، وجود توده حجیمی در شکم این بیمار تشخصیص داده شد.

حیدری ادامه داد: تیم پزشکی بیمارستان شامل دکتر حمید پوروالی متخصص جراح عمومی، دکتر حامد شفیعی متخصص بیهوشی و نیک فرجام متخصص زنان و زایمان، موفق به خارج کردن این توده بزرگ به ابعاد 20 سانتی متر شدند.

وی اظهار داشت: این فرد با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد و هم اکنون نیز در سلامتی کامل به سر می برد.

حیدری، با تقدیر از حسن اعتماد مردم به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار کرد: جا دارد از خدمات ارائه شده نظام، دولت و حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تقدیر و تشکر کنم.

بیمار جراحی شده در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در باره عمل جراحی خود گفت: پس از ماهها تحمل درد در ناحیه شکم، سر انجام به مراکز درمانی بوشهر و جهرم مراجعه کردم ولی آنها با مطالعه پرونده، پیشنهاد مراجعه به بیمارستان های مجهز به امکانات پیشرفته و متخصص با تجربه درشهرهای بزرگتر را دادند.

سکینه توزی ادامه داد: با پیشنهاد یکی از آشنایان به بیمارستان کنگان مراجعه کردم که دکتر پوروالی متخصص جراح عمومی بیمارستان کنگان پس از انجام معاینه های اولیه و سونوگرافی دستور بستری داد.

توزی یادآور شد: با وجود اینکه نسبت به بیماری ام ترس بسیار شدیدی داشتم و می دانستم عمل سختی در پیش دارم اما با صحبت های بسیار موثر پزشکم به لحاظ روانی و روحی، به وی اعتماد کرده و اجازه عمل دادم.

این بیمار تاکید کرد: خدا را شکر هم اکنون شرایطم بسیار خوب است و از اعتمادی که به پزشکان و بیمارستان امام خمینی ( ره) کنگان کردم، راضی هستم .

توزی با تقدیر از حسن خلق پرستاران این مرکز درمانی اضافه کرد: از رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و مسئولان درمانی استان بوشهر کمال تشکر را دارم که بهترین متخصص ها و امکانات مطلوب را برای بیمارستان کنگان درنظر گرفتند تا مردم منطقه برای درمان به شهرهای دیگر رفت و آمد نکنند.

کلیدواژه

کنگان

بیمار

توده 20 سانتی متری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی