اقتصاد / شناسه خبر: 178 / تاریخ انتشار : 1395/12/7 00:31
|
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان بوشهر:

دستورالعمل تسویه وام های زیر 100 میلیون تومان به شعب بانک کشاورزی استان ابلاغ شد

دستورالعمل اجرایی و جزئیات بخشودگی سود و جرایم مشتریان بانک کشاورزی که بدهی آنان کمتر از یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) است، به کلیه شعب این بانک در استان بوشهر اعلام شده است.

بوشهری هامدیر امور شعب بانک کشاورزی استان بوشهر گفت: دستورالعمل اجرایی و جزئیات بخشودگی سود و جرایم مشتریان بانک کشاورزی که بدهی آنان کمتر از یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) است، به کلیه شعب این بانک در استان بوشهر اعلام شده، و مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به شعب بانک کشاورزی و با پرداخت فقط اصل وام دریافتی، نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

محمدحسن رزاق منش در گقتگویی با پیام عسلویه، اظهار داشت: در اجرای تبصره 35 قانون بودجه سال1395و دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جزئیات بخشودگی سود و جرایم مشتریان بانک کشاورزی که بدهی آنان کمتر از یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) است، به شعب بانک کشاورزی اعلام شد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان بوشهر افزود: مشتریانی که تا پایان سال جاری برابر با دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تسویه نقدی اصل بدهی خود اقدام کنند، سود و جریمه بدهی آنان بخشوده خواهد شد.

وی افزود: ملاک اصلی محاسبه اصل بدهی، آخرین قرار داد منعقد شده بین بانک و مشتری بوده و فقط یک پرونده تسهیلاتی مشمول استفاده از این قانون خواهد شد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه، بدهکارانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده کرده اند و همچنین آن دسته از آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه که بدهی آنان استمهال شده است، در اولویت استفاده از این بسته حمایتی هستند، گفت: سایر بدهکاران بخش کشاورزی مشمول این قانون، در اولویت های بعدی قرار دارند.

محمد حسن رزاق منش تأکید کرد: بدهکارانی که مشمول این قانون می شوند، تا بیستم اسفند ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به شعب این بانک در استان، نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

==============================

 

کلیدواژه

محمدحسن رزاق منش

بانک کشاورزی

بوشهری

بوشهری ها

وام

تسهیلات زیر 100 میلیون

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی