سیاست / شناسه خبر: 20512 / تاریخ انتشار : 1396/7/5 22:23
|
محمد باقر سعادت در گفتگو با بوشهری ها؛

اظهارات خدری بی‌اساس است

رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره با نامه منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با گزینه های معرفی شده نمایندگان استان برای استانداری بوشهر گفت: صبحت های برادرم جناب خدری را درباره جناب سید شریف حسینی رد

بوشهری ها /رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره با نامه منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با گزینه های معرفی شده نمایندگان استان برای استانداری بوشهر گفت: صبحت های برادرم جناب خدری را درباره جناب سید شریف حسینی رد.

:low_brightness: محمد باقر سعادت ادامه داد: پس از بحث های فراوان و مشکلات پیش آمده ما به دعوت جناب افراشته در دفتر ایشان جلسه ای برگزار کردیم که البته قرار نبود رسانه ای شود. منتهی برخی بی دلیل با انتشار اخباری نادرست این مسئله را رسانه ای کردند. به هر شکل با وجود مخالفت یکی از نمایندگان با برخی گزینه های بومی، در آخر به لیستی رسیدیم که چهار گزینه بومی و هشت گزینه غیر بومی را شامل می شد. با این حال بنده وقتی برای گرفتن امضا به منزل یکی از نزدیکان آقای خدری در خیابان فرشته رفتم ، یکی از نزدیکان ایشان که در آن مکان حاضر بود، بی اجازه عکسی از نسخه نامه مورد نظر گرفته شد و در فضای مجازی منتشر شد که قرار بود پس از مشورت و کسب نظر من به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان از آیت الله صفایی بوشهری و آیت الله حسینی بوشهری منتشر شود.

:low_brightness:وی افزود: گزینه ای که آقای خدری به عنوان گزینه نهایی معرفی کرده است، تنها یکی از گزینه هاست که البته با رصد فضای مجازی متوجه می شویم مورد توجه حامیان آقای روحانی، اصلاح طلبان، اعتدالیون و بسیاری از مردم هم نیست.

:low_brightness:او اضافه کرد: اگر قرار بود ما گزینه‌ نهایی را به وزارت کشور معرفی کنیم که دیگر نیازی به معرفی 8 گزینه نبود. ما پیشنهاد میدهیم و وزارت کشور در صورت صلاحدید خود آن را مورد نظر قرار می‌دهد.

:low_brightness:نماینده دشتستان در آخر با گلایه از برخی رفتارها ادامه داد: من اگر کم مصاحبه می کنم، نمیخواهم با شخصیت برخی دوستان بازی شود وگرنه حرف برای گفتن بسیار است.

lack_small_square:
:low_brightness
 

کلیدواژه

محمدباقر سعادت

عبدالحمید خدری

نمایندگان مجلس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی