سیاست / شناسه خبر: 20520 / تاریخ انتشار : 1396/7/12 11:41
|
امروز هفته هفتم لیگ دسته اول

ایرانجوان با دلگرم به مصاف نکونام می رود

بوشهری ها | هفته هفتم لیگ دسته اول کشور امروز در حالی آغاز می گردد که ایرانجوان بوشهر باید در بابل به مصاف خونه به خونه این شهر برود.

بوشهری ها /هفته هفتم لیگ دسته اول کشور امروز در حالی آغاز می گردد که ایرانجوان بوشهر باید در بابل به مصاف خونه به خونه این شهر برود.

به گزارش « بوشهری ها »  ایرانجوانی ها که بعد از شکست مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در کادر فنی خود و با استعفای سعید مفتخر تغیراتی را بوجود ارودند،از این هفته با غلام دلگرم وارد لیگ خواهند شد تا شاید از پایین جدول فاصله بگیرند. بازی امروز مقابل تیمی است که  هم پول دارد و در مدت زمان حضورش در فوتبال با نامهای زیادی تیمداری کرده است.جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ایران و باشگاه اوساسونای اسپانیا در اولین تجربه مربی گری خود هدایت یکی از تیمهای متمول لیگ یک را بر عهده گرفته و سعی دارد در همین ابتدای راه مربی ،مانند فوتبال آغاز خوبی داشته باشد.
 نکونام و خونه به خونه در حالی به هم رسیده اند که مالکان این باشگاه شمالی برای رسیدن به لیگ برتر به اندازه چندین سال فوتبال بوشهر هیزنه کرده اند اما در فوتبال همه چیز پول نیست!
در طرف مقابل ایرانجوان تیم 70 ساله بوشهری بعد از گذشت شش ابتدایی لیگ یک ،حال و روز خوبی ندارد و مجبور شد دستخوش تغیراتی گردد.سعید مفتخر که در طول دو فصل اخیر همواره عصای دست ایرانجوان بوده،این بار نتوانست موفق عمل کند و جای خود را به دوست چند ساله اش غلام دلگرم داد.این مربی دشتستانی که راه مربی گری خود را در لیگ یک با همین ایرانجوان استارت زد،حالا بعد از سه فصل دوری از فوتبال بوشهر بار دیگر روی نیمکت ایرانجوان خواهد نشست و در یک آزمون سخت و سنگین باید تیم قدیمی بوشهری را از انتهای جدول نجات دهد.
 نبرد امروز شمال و جنوب در ورزشگاه کوچک بابل از خیلی جهات حساس است،نکونام با ان همه اعتبار و افتخار در فوتبال می خواهد با تیم شمالی به بالای جدول نزدیک شود و از طرفی ایرانجوان با اندیشه های دلگرم به دنبال دلگرمی برای ادامه راه است و امتیاز می خواهد.این بازی جذاب اگر برای بوشهری ها امتیاز داشته باشد یک خبر خوب است و حتی اگر موفق شوند اولین برد فصل را کسب کنند ،چند پله در جدول بالا خواهند امد.

کلیدواژه

ایرانجوان

فجر سپاسی

سعید مفتخر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی