سیاست / شناسه خبر: 20666 / تاریخ انتشار : 1397/2/28 16:49
|
بررسی کارنامه دوساله نمایندگان استان در مجلس

پیش وجدان خود شرمنده نیستم

بوشهری ها | سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی که پبش از این ، در دو دوره سوم و چهارم نیز موکل مردم حوزه انتخابیه خود بوده

بوشهری ها /سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی که پبش از این ، در دو دوره سوم و چهارم نیز موکل مردم حوزه انتخابیه خود بوده در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه در خصوص عملکرد دوساله مجلس دهم گفت: برای من عملکردم در مجلس از روز اول مورد ارزیابی بوده است آن هم از دو جهت و از دو دیدگاه مورد ارزیابی قرار داده‌ام. یک به جهت تلاش و کوششی که باید انجام می‌دادم و  دوم  رضایتمندی مردم حوزه انتخابیه ام.
 به گزارش « بوشهری ها » شهریاری در ادامه تصریح کرد: از روز نخست که من وارد مجلس شده ام با توجه به شناختی که نسبت به تکالیف خودم داشته‌ام تلاش خود را به کار برده‌ام و سعی کرده‌ام به عنوان نماینده چه در بعد قانون‌گذاری و چه در بعد نظارت بر قانون و چه در رسیدگی به مشکلات موکلین و مردم حوزه انتخابه ام تلاش کنم. من می‌توانم از این جهت به خودم نمره قابل قبولی بدهم در این میان از منظر رضایت‌مندی مردم و برآورده کردن مطالبات مردم من به خودم نمره خوبی نمی‌دهم علتش هم این است که بالاخره یک نماینده تلاش می‌کند این  خدمات را  در چهار چوب شرایط کل کشور و شرایط کلان نظام جلو ببرد . برای مثال در بعد اشتغال‌زایی و رفع بیکاری؛ زمانی که بیکاری و نبود شغل به‌عنوان یک معزل کلی و کلان در کل کشور مطرح است و دولت و حکومت از این نظر نمی‌تواند نیاز جامعه را برآورده کند، تلاش‌های یک نماینده نیز بی نتیجه می‌ماند و آن نتیجه دلخواه که مردم می‌خواهند به دست نمی‌آید.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در ادامه یادآور شد: کل کشور با معزل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند، حوزه انتخابیه من هم جزئی از کل کشور است بنابراین معزل بیکاری در حوزه انتخابیه من هم نارضایتی های را به وجود آورده و ممکن است که مردم این بیکاری را از چشم نماینده خود ببینند. من در تماس‌های که با مردم داشته و دارم در حسینه‌ها ، در مساجد  احساس می‌کنم جوانان رضایتی از من نماینده از منظر اشتغال زایی ندارند.
وی در ادامه به برخی مسائل و مشکلات عمرانی و اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: از سوی دیگر در حوزه عمرانی نیز این مسائل به چشم می‌آید  ؛ برای مثال به خیلی از روستاها و شهرها که در حوزه انتخابیه خود مراجعه می‌کنیم  مسوولین دولتی دهیاری‌ها و بخش داران مسائل و مشکلاتی را مطرح می‌کنند و از ما می‌خواهند آن را رفع کنیم این هم باز برمی‌گردد به بودجه کل کشور و توان مالی دولت. متاسفانه در سال‌های اخیر بودجه عمرانی خیلی کاهش پیدا کرده و اعتباراتی که در واقع تصویب می‌شود بعد در تخصیص آن  اعتبارات نقد نمی‌شود و بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها به کندی پیش میرود ویا اصلا پیشرفتی نمی کنند به همین دلیل از این جهت هم مردم ناراضی می شوند.  برای مثال می خواهند مدارس مخروبه نوسازی شود.  نیاز به سالن ورزشی دارند،  نیاز به پارک داردند،  نیاز به زمین چمن دارند. خب  زمانی که اینها تامین نمی شود خودبه خود مردم به اصطلاح ناراضی می‌شوند در یک جمله خلاصه کنم من تلاش و سعی خود را در حد توان و بضاعت انجام داده‌ام و از این نظر پیش وجدان خودم شرمنده نیستم به مردم خدمت کرده‌ام تا نظر مردم چه باشد .

کلیدواژه

شهریاری

نماینده دشتی و تنگستان

مجمع نمایندگان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی