جامعه / شناسه خبر: 20669 / تاریخ انتشار : 1397/2/29 15:47
|
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

قتل جوان 20 ساله در عسلویه پس از مصرف مشروبات الکلی

بوشهری ها | پس از درگیری لفظی، قاتل با وارد کردن ضربات متعدد چاقو، این جوان را کشته و با همدستی سه تن از دوستان خود جسد را به پشت بام یکی از آپارتمان های اطراف منتقل کردند.

بوشهری ها / فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با مصرف مشروبات الکلی و طی درگیری، جوانی 20 ساله را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

به گزارش «بوشهری ها »؛ سردار خلیل واعظی اظهار داشت: پنجشنبه شب خانواده ای با حضور در مقر پلیس اعلام داشتند که فرزند 20 ساله آنها به منزل مراجعه نکرده است.

وی گفت: ماموران انتظامی عسلویه با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی به چهار نفر از دوستان فرد مفقود شده مظنون شده و آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: یکی از متهمان در بازجویی های پلیسی به قتل جوان 20 ساله با ضربات چاقو در پی درگیری و ضرب و شتم اعتراف کرد.

سردار واعظی با بیان اینکه متهم در شب حادثه با مصرف مشروبات الکلی از سلامت روان برخوردار نبوده است گفت: پس از درگیری لفظی، قاتل با وارد کردن ضربات متعدد چاقو مقتول را به قتل رسانده و با همدستی سه تن از دوستان خود جسد را به پشت بام یکی از آپارتمان های اطراف منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به موضوع در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

کلیدواژه

عسلویه

قتل جوان

سردار خلیل واعظی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی