سیاست / شناسه خبر: 20689 / تاریخ انتشار : 1397/2/31 17:56
|
رییس کمیسیون حقوقی شورای بوشهر خبر داد

دریافت گزارش تخلف از یکی معاونت‌های شهرداری بوشهر

بوشهری ها | رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر گفت: از طریق گزارشات مردمی، در جریان تخلفاتی در یکی معاونت‌های زیرمجموعه شهرداری قرار گرفته‌ ام

بوشهری ها / رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر گفت: از طریق گزارشات مردمی، در جریان تخلفاتی در یکی معاونت‌های زیرمجموعه شهرداری قرار گرفته‌ که مراتب را جهت بررسی به منظور صحت موضوع به سرپرست شهرداری اعلام کرده‌ام.
 

به گزارش « بوشهری ها » کیوان هاشم‌زاده امروز  اظهار داشت: از طریق گزارشات مردمی، در جریان تخلفاتی در یکی معاونت‌های زیرمجموعه شهرداری قرار گرفته‌ام.

 وی افزود: مراتب جهت بررسی و صحت موضوع به سرپرست شهرداری و حراست و سایر بخش‌های بازرسی شهرداری بوشهر گزارش شده و از آنها خواسته‌ام به شکل دقیق موضوع بررسی شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر تصریح کرد: از آنجا که این وضعیت صرفا بر اساس یک گزارش بدست آمده و صحت آن هنوز مورد تایید نیست، برای حفظ آبروی افراد از نام‌بردن این معاونت اجتناب می‌کنم.

هاشم‌زاده ادامه داد: هم اکنون تیمی از بازرسین شهرداری در حال بررسی موضوع هستند و در صورت این که تخلفی حادث شده و حقوقی از بیت‌المال ضایع شده باشد، پس از تشکیل پرونده در دادگستری، مراجع قضایی مردم را در جریان موضوع قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: شورای شهر بوشهر نیز به دلیل وظایف نظارتی که بر ارکان شهرداری دارد، پیگیر موضوع تا دریافت نتایج نهایی از این گزارش تخلفاتی است./ فارس

کلیدواژه

شهرداری بوشهر

کیوان هاشمزاده

شهرداری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی