جامعه / شناسه خبر: 20700 / تاریخ انتشار : 1397/3/2 12:06
|
عضو شورای شهر بوشهر

اکبر توسلی : وضعیت مبلمان شهری بوشهر در حد فاجعه است

بوشهری ها | رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تاکنون گزارشی از تخلف مالی در شهرداری دریافت نکرده‌ام اما آماده دریافت گزارش برای پیگیری موضوع هستیم.

بوشهری ها / اکبر توسلی صبح امروز در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: شهرداری بندر بوشهر در یک بی‌سر و سامانی در حوزه مدیریت سیر می‌کند و این مجموعه فاقد یک مدیریت منسجم است.

وی افزود: با وجود دغدغه‌های اعضای شورای شهر بوشهر و وجود مطالبات فراوان مردم از شهرداری، به نظر می‌رسد که مسئولین ارشد شهرداری بندر بوشهر توانایی پیگیری دغدغه‌های اعضاء شورا و عملیاتی‌شدن خواسته‌های مردم را ندارند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: بارها مشکلات موجود را به مدیران بخش‌های مختلف شهرداری بیان کرده اما شاهد هیچ‌گونه ترتیب اثری از آنها نیستم که نشان از ناتوانی مدیریت این مجموعه در رفع چالش‌های موجود است.

توسلی بیان کرد: اوضاع شهرداری بندر بوشهر نامناسب است و نیاز است که با فوریت تکلیف شهردار مرکز استان برای رفع مشکلات کنونی مردم، مشخص شود تا بیش از این شهر دچار زیان نشود.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: وضعیت مبلمان شهری در سطح بوشهر به حد فاجعه رسیده و در حالی که ۸۰ درصد آب‌نماهای شهری خراب است، ساعت‌هایی که در میادین و معابر نیز نصب شده مشکل پیدا کرده است

کلیدواژه

اکبر توسلی

رئیس شورای شهر بوشهر

شهرداری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی