جامعه / شناسه خبر: 20706 / تاریخ انتشار : 1397/3/5 16:32
|
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اعلام کرد:

اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان در راستای حمایت از کالای ایرانی و اشتغال

بوشهری ها | بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی در تمامی شعب این سازمان در کشور از جمله استان بوشهر در حال اجرا است ...

بوشهری ها / مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی و اشتغال، بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی در تمامی شعب این سازمان در کشور از جمله استان بوشهر در حال اجرا است و کارفرمایان محترم می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، یونس خسروانی اظهار داشت: کارفرمایان واجد شرایط برای بخشودگی بدهی های بیمه ای قطعی شده لغایت اسفندماه 1395، تا تاریخ 10 تیرماه 1397 مهلت دارند درخواست خود را برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم بیمه ای به شعب تامین اجتماعی استان ارائه دهند.

وی افزود: طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب شامل کارفرمایان کارگاه های معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: شهرداری ها و دهیاری ها و سایر سازمان ها و کارفرمایانی که بدهی بیمه ای به سازمان تامین اجتماعی دارند و مشمول استفاده از شرایط این طرح هستند، می توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی استان، از مزایای طرح بخشودگی جرایم بیمه ای بهره مند شوند

کلیدواژه

کالای ایرانی

یونس خسروانی

بیمه کارفرمایان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی