سیاست / شناسه خبر: 20732 / تاریخ انتشار : 1397/3/9 12:22
|

تجمع صنفی کارگران شرکت پتروصنعت پارس جنوبی

بوشهری ها | 120 نفر ازکارگران شرکت پتروصنعت از شرکت های پیمانکاری فاز 12پارس جنوبی روز چهارشنبه به دلیل پرداخت نشدن 30 درصد حقوق اردیبهشت خود با تجمع در محوطه کارگاهی این شرکت دست از کار کشیدند.

بوشهری ها /120 نفر ازکارگران شرکت پتروصنعت از شرکت های پیمانکاری فاز 12پارس جنوبی روز چهارشنبه به دلیل پرداخت نشدن 30 درصد حقوق اردیبهشت خود با تجمع در محوطه کارگاهی این شرکت دست از کار کشیدند.

فرماندار کنگان با تائید این مطلب گفت:پرداخت حقوق کارگران این شرکت به روز است و این تجمع صنفی به دلیل حقوق معوقه نیست.
فتح الله نوروزی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: 70 درصد حقوق اردیبهشت کارگران این شرکت پرداخت شده و تنها 30 درصد آن باقی مانده است که با توجه به رایزنیهای انجام شده مابقی حقوق آنها نیز پرداخت می شود و جای هیچ نگرانی نیست.
وی اضافه کرد: کارفرما و پیمانکار اختلاف قراردادی دارند که باتوجه به نشست های متعدد مشکل کارگران حل و مابقی حقوق اردیبهشت آنها پرداخت می شود.
شرکت پتروصنعت فاز 12 پارس جنوبی یک هزار نفر نیرو دارد.
پروژه فاز١٢ از جمله فازهای میدان گازی پارس جنوبی است که در ناحیه جنوب شرقی این مخزن قرار گرفته است. تاسیسات فراساحل این پروژه در حدود ١٤٥ کیلومتری نوار ساحلی قرار داشته و تاسیسات خشکی این فاز در منطقه تمبک (پارس ٢) با مساحتی در حدود٢٢٠ هکتار قرار دارد.
این پروژه شامل حفاری ٤٥ حلقه چاه بر روی چهار سکوی سرچاهی می باشد. گاز و میعانات گازی استخراج شده از این چاهها پس از استخراج از طریق سه خط انتقال گاز زیردریایی به طول تقریبی ١٤٥ کیلومتر به تاسیسات خشکی در منطقه تمبک ارسال میگردد.
گاز ترش پس از شیرین سازی در ٦ ردیف فرآورش گازی جهت استفاده داخلی به خط لوله سراسری تزریق می گردد. میعانات گازی جدا شده در پالایشگاه نیز توسط خط لوله زیر دریایی و SPM صادر می گردد.
با راه اندازی و بهره برداری این پالایشگاه در اسفند سال 93، گام مهمی جهت تولید و تامین گاز شیرین کشور برداشته شد. این دستاوردهای ملی، تحسین و تقدیر جامعه نفت و گاز کشور را به دنبال داشته است./ ایرنا

کلیدواژه

شرکت پتروشیمی صنعت

پارس چنوبی

تجمع صنفی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی