سیاست / شناسه خبر: 20746 / تاریخ انتشار : 1397/3/11 14:15
|
کسب مقام اول و دوم رقابتهای دو و میدانی کارگران جهان در کشور فرانسه

از دو و میدانی کار مداول آور بندر دیری استقبال شد

بوشهری ها | علی قاسمی دو و میدانی کار دیری که موفق به کسب مقام اول و دوم رقابتهای دو و میدانی کارگران جهان در کشور فرانسه شد، مورد استقبال رسمی مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

بوشهری ها / علی قاسمی دو و میدانی کار دیری که موفق به کسب مقام اول و دوم رقابتهای دو و میدانی کارگران جهان در کشور فرانسه شد، مورد استقبال رسمی مسئولان این شهرستان قرار گرفت. فرماندار دیر بعد از ظهر پنجشنبه در این آئین گفت: جوانان ورزشکار این منطقه پرچم دار و معرف توانمندی های ورزشی این شهرستان در سطح کشور و حتی در عرصه بین المللی هستند.

حمزه اعتماد افزود: جای افتخار دارد که یکی از فرزندان شهرستان دیر توانست در رقابتهای بین المللی با کسب مقام های اول و دوم صاحب مدال طلا و نقره شود.
وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های بالا و علاقه مندی جوانان و نوجوانان به رشته های مختلف ورزشی آینده خوبی در انتظار ورزش دیر است.
دبیر هیات دو ومیدانی شهرستان دیر گفت: علی قاسمی در پرش طول و ماده 4 در 100 متر به مقام اول رسید و 2 مدال طلا و در دو 200 متر به مقام دوم و یک مدال نقره دریافت کرد.
سید علی حسینی افزود: این دو و میدانی کار دیری سال گذشته نیز در رقابتهای جهانی کشور لتونی در ماده 4 در 100 متر به مقام نایب قهرمانی رسید.
وی ادامه داد: استعدادهای خوبی در رشته دو و میدانی در شهرستان دیر وجود دارد که با تامین امکانات لازم می توان این ظرفیتها را آشکار کرد.

کلیدواژه

علی قاسمی

مدال آور بندر دیری

رقابتهای کارگران جهان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی