سیاست / شناسه خبر: 20763 / تاریخ انتشار : 1397/3/13 13:37
|
در حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بوشهر

هنرمندان حوزه هنری بوشهر به بیان دیدگاه های خود پرداختند

بوشهری ها | در محفل افطاری میلاد امام حسن مجتبی (ع) هنرمندان حوزه هنری بوشهر نظریات و پیشنهادات خود را بیان کردند

بوشهری ها /در محفل افطاری میلاد امام حسن مجتبی (ع) هنرمندان حوزه هنری بوشهر نظریات و پیشنهادات خود را بیان کردند

 

به گزارش « بوشهری ها » به نقل اط روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر، در محفل افطاری میلاد امام حسن مجتبی (ع) هنرمندان حوزه هنری در محضر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، آیت ا... صفایی بوشهری دیدگاه ها و نظریات خود را مطرح کردند.

در این محفل که با حضور هنرمندان تجسمی، تصویری، نویسندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد سید حسین صافی، مهتاب ابراهیم زاده، عبدا... رئیسی و آزاده حاجیونی به نمایندگی از سایر هنرمندان دیدگاه ها و پیشنهادات خود را بیان کردند.

سید حسین صافی عکاس و مستند ساز استان بوشهر ضمن تشکر از این دعوت، این دورهمی و گردهمایی را یکی از عوامل پیوند و نزدیکی هنرمندان و مسئولین دانست.

مهتاب ابراهیم زاده عکاس و فیلمساز بوشهر ضمن تشکر از حضور در کنار پدر معنوی هنرمندان آیت ا... صفایی بوشهری با ذکر یک مثال در حوزه فیلم گفت:

بوشهر در دهه های گذشته تا کنون از هنرمندان بسیاری برخوردار بوده و هست. هنرمندانی همچون احسان عبدی پور، داریوش غریب زاده، سید حسین صافی، رامتین بالف و غیره که به حمایت های ویژه مالی و معنوی نیاز مند هستند.

وی ارتباط و همکاری حوزه هنری با قطب های گازی و نفتی استان همچون کنگان و عسلویه را یکی از راه های حمایت ویژه معرفی کرد و با تشکر از حمایت های مداوم حوزه هنری به سخنان خود پایان داد.

در ادامه دکتر عبدا... رئیسی شاعر و مدرس کارگاه های ادبی ضمن تشکر از این دعوت در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت:

این دورهمی و گردهمایی فارغ از مسائل سیاسی یکی از نکات قوت این محفل است .

وی با بیان اینکه حوزه ادبیات و شعر حوزه هنری در سرتاسر استان گسترده است در پایان سخنان خود خواستار نگاه ویژه نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بوشهر به این حوزه در زمینه چاپ کتب اشعار و داستان در شورای فرهنگ عمومی شد.

حسین کشتکار یکی از پیشکسوتان عرصه موسیقی ضمن تشکر از این دعوت؛ داشتن روحانی هنردوست بوشهری را یکی از حقوق مسلم هنر این استان دانست که هنر استان با تشویق و دلگرمی ویژه ایشان همیشه  رو به جلو در حال حرکت خواهد بود. وی همچنین در پایان سخنان خود به مناجات خوانی ویژه ماه مبارک رمضان پرداخت.

آزاده حاجیونی استاد و هنرمند حوزه تجسمی و گرافیک  آخرین  نماینده ای بود که به ایراد پیشنهادات خود پرداخت.

وی ضمن تشکر از حمایت و توجه حوزه هنری بوشهر گفت:

یکی از دغدغه های اصلی هنرمندان تجسمی استان داشتن یک گالری مجهز بوده و هست که حوزه هنری در طول چند ماه اخیر توانسته است این دغدغه را برطرف کند.

در پایان سخنان نمایندگان هنرمندان استان بوشهر،آیت ا...صفایی بوشهری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بوشهر در طی سخنانی به مقوله هنر و حمایت از هنر و هنرمند در مجامع داخلی و خارجی پرداختند.

ایشان همچنین در این مراسم به بازدید از تازه ترین آثار هنری و تولیدات حوزه هنری در زمینه خوشنویسی، نقاشی بازدید کردند و ضمن تشکر از سازمان حوزه هنری یکی از تابلوهای خوشنویسی را به یادگار دریافت کردند و در محفل افطاری در کنار هنرمندان حضور پیدا کردند.

قابل توجه اینکه در ابتدای این مراسم کلیپی با موضوع عملکرد حوزه هنری به معرض تماشای حضار قرار گرفت.

هنرمندانی همچون آزاده حاجیونی، زهرا عرب، زهرا رضایی، قاسم طحانیان، سوزان مرادی، علیرضا احمدی خرم، سید حسین صافی، غلامرضا احمدزاده، علی ایزدجو، ایرج حسین پور، محمود صادقی، شاهپور نوشادی، نجمه کرمانی، باران سلطانی، زهرا ریشهری زاده،فاطمه رضایی، مهدی دهقانی، سعید فیروزه، عبدالکریم نیسنی،  احمد برزگر، یدالله شجاعی، عباس دهقان، محمد عمرانی، خانواده شهید احمدی جوان، ریسی، خانواده شهید کشتکار، خانواده شهید یحیایی،  کامران چشم آلوس، ابراهیم قهوه چی، اسکندر احمدنیا، عبدالله ریسی، صدیقه مزارعی زاده، مرضیه معصومی، فاطمه زنده بودی،عبدالله صدری، عقیل نجار،مجتبی ناتوری زاده، بهنام هنری،حمید زارعی، زهرا تعجب،عابدین رمضانی، عباس جوادی، علی قربانی، احمد قربانی، اشرف سلطانی نیا، مهتاب ابراهیم زاده، خداداد رضایی،حاج حسن فخاری، محمد رنجبریان، هستی قائدی، گروه تئاتر حاج علی قربانی، گروه کر و همسرایی، گروه موسیقی آیین، اصغر قربانی و غیره در این محفل شرکت کردند.

محفل افطاری هنرمندان با مناجات خوانی حسین کشتکار پایان یافت.














 

کلیدواژه

حوزه هنری

حسین صافی

صفایی بوشهری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی