سیاست / شناسه خبر: 20780 / تاریخ انتشار : 1397/4/1 16:49
|
در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه عسلویه مطرح شد؛

تقدیر ویژه از مهندس یوسفی بدلیل جذب و اشتغال نیروهای بومی وبازگرداندن اراضی به دولت

بوشهری ها | رییس دادگستری شهرستان عسلویه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر از خدمات شایسته مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس درجذب

بوشهری ها /رییس دادگستری شهرستان عسلویه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر از خدمات شایسته مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس درجذب و اشتغال نیروهای بومی و همچنین ورود مستقیم وی به برخی از پرونده ها که در نهایت منجر به بازگرداندن اراضی به دولت و وزارت نفت شده است تقدیر کرد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،منصور شکرالهی رییس دادگستری شهرستان عسلویه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه  امروز این شهرستان(1 تیرماه 1397)  با گرامیداشت  سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یارانش در هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و هفته قوه قضائیه این واقعه ناگوار را یادآور شهادت بهترین و پاک ترین انسان ها و یاوران راستین امام راحل دانست و از مقام شامخ معمار دستگاه قضایی تجلیل کرد.
 
 رییس دادگستری شهرستان عسلویه با بیان اینکه پایه گذاری قوه قضاییه توسط آیت الله بهشتی انجام شده است گفت:  ایشان به دلیل شخصیت برجسته خود از لحاظ علمی و فقهی نقش ویژه ای در ایجاد قوانین و لوایح داشتند و  به لطف الهی قوه قضاییه همچنان پرچمدار  عدالت خواهی در کشور است.
 
 شکرالهی با اشاره به تشکیل 15 هزار و 200 پرونده در سال 1396 و همچنین 4 هزار و 700 پرونده از ابتدای سالجاری تاکنون گفت:حجم پرونده های ورودی با توجه به کادر فعال در دادگستری شهرستان عسلویه بسیار بالاست اما کادر اداری با وجود محدودیت ها  ایثارگونه پرونده های موجود را  به دقت بررسی می کنند.
 
 رییس دادگستری شهرستان عسلویه ضریب امنیت این شهرستان را در استان و کشور بسیار بالا دانست و تصریح  کرد:وجود صنایع عظیم نفت و گاز و همچنین نقش ژئوپلیتیک عسلویه امنیت موجود در شهرستان مدیون همکاری اقشار مختلف مردم و مسئولان و همچنین همکاری  امام جمعه محترم این شهرستان است و شواری تامین شهرستان نیز با اخذ تصمیمات لازم نقش ویژه ای در این زمینه داشته است.
 
 وی افزود: عسلویه به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) قلب تپنده اقتصاد ایران است و  بدون شک امنیت در وهله اول توسط مردم شریف عسلویه و کارکنان آن تامین خواهد شد زیرا در سایه امنیت است که ما شاهد ورود سرمایه و  در ادامه آن ایجاد اشتغال در شهرستان خواهیم بود.
 
 رییس دادگستری شهرستان عسلویه ضمن تقدیر ویژه از مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: در زمینه اشتغال برنامه های بسیار خوبی اجرا شده است و ما شاهد افزایش اشتغال نیروهای بومی در شرکت های مستقر در منطقه هستیم و شایسته است از حمایت های آقای یوسفی مدیر عامل محترم منطقه ویژه پارس و توجه وی به اشتغال نیروهای بومی تقدیر ویژه صورت گیرد .
 
 وی اضافه کرد:در این زمینه جسلات مهم و مستمری با مدیر عامل محترم منطقه ویژه پارس برگزار شده است که به حول قوه الهی طی روزهای آینده شاهد گام های اساسی در جذب و اشتغال انیروهای بومی در شرکت های مستقر در منطقه خواهیم بود.اعتقاد ما این است که این گزارش ها امید بخش باید به مردم ارایه شود زیرا خبرهای اشتغال مایه دلگرمی مردم و جوانان جویای کار است.
 
 شکرالهی  یادآور شد: ما مانع جذب نیروهای غیر بومی نیستیم اما با توجه به مصوبه محترم هیات وزیران اولویت با نیروهای بومی است تنها در صورتی که تخصص مورد نظر در میان نیروهای بومی وجود نداشت نیروهای غیربومی گزینش خواهند شد.
 
 رییس دادگستری شهرستان عسلویه در ادامه گفت: در زمینه بازگرداندن اراضی به دولت و وزارت نفت تاکنون 3 هزار و 50 هکتار از اراضی که توسط برخی افراد سودجو  به تصرف در آمده بود به دلوت بازگردانده شد و در این زمینه نیز نقش آقای مهندس یوسفی مدیر عامل محترم منطقه ویژه پارس و ورود مستقیم ایشان به برخی پرونده ها به نفع دولت و وزارت نفت بی بدیل بوده است که این امر شایسته تقدیر است.
 
 وی خدمات صنعت نفت در زمینه ایفای مسئولیت اجتماعی نیز قابل توجه دانست و گفت: اقدامات خوبی در زمینه مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت انجام شده است  و مردم از برکات آن بهره می برمد و امیدواریم ارایه خدمات به محیط پیرامونی تدوام یابد.

کلیدواژه

مهندس مهدی یوسفی

سازمان منطقه پارس

رییس دادگستری عسلویه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی