سیاست / شناسه خبر: 20784 / تاریخ انتشار : 1397/4/5 17:49
|

بازار بوشهر در آرامش

بوشهری ها | بازار بوشهر در آرامش کامل به سر می برد و بازاریان این شهر با حضور در محل کار و کسب ، به فعالیت خود مشغول می باشند .

بوشهری ها / یک فعال بازار بوشهر در گفتگو با بوشهری ها گفت : خوشبختانه بازار بوشهر در آرامش کامل به سر می برد و بازاریان این شهر با حضور در محل کار و کسب ، به فعالیت خود مشغول می باشند .
وی افزود : بازاریان بوشهر هرگز با اتفاقات غیر عقلایی و احساسی برخورد نمی کنند و تسلیم برخی از موج ها نمی شوند و همیشه با منطق و برهان ابتکار عمل را دست گرفته و با درایت تمام با مشکلات برخورد می نمایند

وی با بیان اینکه باید در بازار انصاف رعایت شود، افزود :گرانی های اخیر اگر چه مردم را با مشکلاتی مواجهه کرده است اما مسوولان امر باید دست واسطه گران و دلالانی که با قیمت های بادکنکی در بازار مشغول به فعالیت می باشند نیز از بین ببرند . چرا که برخی از افراد سودجو با توجه به موقعیت پیش آمده به کشور سعی دارند از آب گل آلود ماهی گرفته و با افزایش قیمت ها و فروش چند برابری یک شبه به سودی چندین برابری برسند و جامعه را نیز با چالش مواجهه سازند .

این بازاری افزود : خوشبختانه بازاریان بوشهر با رعایت انصاف سعی دارند تا تسلیم اینگونه قیمت های بادکنکی نشده و با رعایت انصاف تمام تلاش خود را مصروف بر فروشی منصفانه و خدمتگزاری متناسب به مردم نمایند  .

این فعال اقتصادی تصریح کرد : امیدوارم با درایت مردم و مسوولان این گرانی های اخیر مهار و اجناس گران شده نیز به قیمت متعادل و مناسب برگردد و بازار نیز با شرایط بهتر در خدمت مردم باشد.

 

کلیدواژه

بازار

بوشهر

گرانی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی