سیاست / شناسه خبر: 20794 / تاریخ انتشار : 1397/5/25 11:14
|
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با رویکرد تبیینی و آیینی برگزار می‌شود

بوشهری ها | قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کارگروه‌های ملی و استانی برای جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده گفت: در این زمینه چهلمین سال پیروزی انقلاب ...

بوشهری ها /  نصرت‌الله لطفی در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با بیان اینکه  برگزاری 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی با اهداف مورد نظر تبیین شده اظهار داشت: در این زمینه 21 کارگروه ملی و 13 کارگروه استانی در استان‌ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مراسم چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی تبیینی برگزار می‌شود گفت: امسال دهه فجر انقلاب اسلامی مطرح نیست بلکه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مورد نظر است که در دو بخش تبیینی و آیینی برگزار می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر دفاع  از کیان نظام اسلامی بیان کرد: دشمن تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی  را سیاه نمایی می‌کند که در این راستا ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی از اهداف دشمن است.

لطفی برگزاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را برای همگان آزمونی الهی دانست و تاکید کرد: شناخت دشمن، مهیا شدن برای مقابله با دشمن و از بین بردن آن وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی و ادای دین انقلابی در 40سالگی انقلاب به معنای حضور در سنگر دفاع مقدس است خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمن در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و تطهیر طاغوت است چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید برای ملت ایران به معنی بلوغ و تکامل باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر تبیین دوران قبل از انقلاب و جنگ تحمیلی بیان کرد: بیش از 80 درصد جمعیت کشور زمان انقلاب و دوره ذلت و محرومیت رژیم شاهنشاهی را درک نکرده‌اند به همین سبب بسیاری از دستاوردهای انقلاب مورد توجه مردم قرار نمی‌گیرد.

لطفی، گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به‌عنوان یک آزمون الهی و تکلیف دینی و انقلابی دانست و افزود: باید این مراسم  فراتر از نگاه‌ها، سلیقه‌ها و احزاب سیاسی با اتحاد و همدلی با شکوه برگزار شود.

وی با تاکید بر پررنگ‌کردن پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد:در این شرایط حساس دشمن شناسی، شناخت توطئه‌های دشمن و مهیا شدن برای مقابله با آنها یکی از وظایف همه دستگاههای اجرایی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسائل اقتصادی را پایه ایجاد بحران‌های اجتماعی و سیاسی دانست و افزود: دشمن  پس از شکست در جنگ‌های مختلف دیگر در این راستا جنگ اقتصادی علیه ملت ایران آغاز کرده است.

کلیدواژه

نصرت الله لطفی

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

بوشهری ها

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی