سیاست / شناسه خبر: 20871 / تاریخ انتشار : 1397/6/24 16:27
|
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر:

اداره اوقاف هیچ دخالتی در تعیین نرخ ملک های وقفی ندارد

بوشهری ها | آمادگی کامل داریم زمین های وقفی را به سرمایه گذاران با تسهیلات ویژه واگذار کنیم.

به گزارش بوشهری ها به نقل از سپاس، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در اولین نشست خبری خود در بوشهر با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید سالار شهیدان، گفت: در ایام سوگواری اکثر موقوفات مراسم های روضه خوانی و عزاداری برگزار می کنند که تا کنون 64 شناسه فرهنگی صادر شده است و ویژه برنامه هایی در سطح استان برگزار خواهد شد.

اسماعیل پور با اشاره به طرح بصیرت عاشورایی، اظهار کرد: طرح بصیرت عاشورایی از روز اول محرم آغاز شده است و تا پایان ماه صفر در استان ادامه خواهد داشت که برای تحقق اهداف این طرح بیش از 110 مبلغ از استان قم وارد استان خواهند شد و در 72 بقئه متبرکه خدمات به زائرین ارائه خواهند کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: تجمع لبیک یا حسین، اجرای مراسم شیرخوارگان حسینی، اجرای برنامه نوجوانان حسینی، اجرای ویژه برنامه تاسوعا و عاشورا، برگزاری برنامه رهروان زینبیه، مراسم سوگواری امام سجاد(ع)، تجمع یا رسول الله، مرلسم شهادت امام رضا(ع) از مهمترین برنامه های شاخص در بقاء متبرکه استان بوشهر است.

اسماعیل پور با اشاره به ویژه برنامه اربعین حسینی عنوان کرد: در اربعین حسینی مراسم ویژه در 72 بقاء متبرک برگزار خواهد شد و در این راستا موکب جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین در مرز شلمچه احداث خواهد شد که روزانه بیش از 12 هزار طعام و بیش از 1000 نفر اسکان موقت خواهد داد و سه موکب در مسیر زائران بوشهری احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: روز شهادت امام رضا(ع) پیاده روی بزرگ در شهرستان دشتستان برگزار خواهد شد که حدود 150 هزار نفر برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به ملک های تجاری موقوفی، اذعان کرد: ملک های تجاری اوقاف در شهر بوشهر حدود خیابان خبرنگار، خیابان شکری، میدان فضیلت و پاساژ است که مدیریت پاساژ ملت و آزادگان غیر متصرفی هستند و اداره اوقاف هیچ دخالتی در تعیین نرخ گذاری در اجاره ندارد.

اسماعیل پور خاطرنشان کرد: آمادگی کامل داریم زمین های وقفی را به سرمایه گذاران با تسهیلات ویژه واگذار کنیم و اوقاف برای رفع مشکلات آنها همکاری لازم خواهد کرد.

کلیدواژه

محمدرضا اسماعيل پور

اوقاف و امور خيريه

ملك هاي تجاري موقوفي

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی