سیاست / شناسه خبر: 20905 / تاریخ انتشار : 1397/6/26 10:59
|
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد؛

ایجاد پرونده الکترونیک سلامت برای جمعیت ساکن در بوشهر

بوشهری ها | معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ایجاد پرونده الکترونیک سلامت برای تمامی جمعیت ساکن در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش بوشهری ها به نقل از مهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان صبح دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اظهار داشت: یکی از اهداف نشست‌های هم‌اندیشی ستاد معاونت بهداشت دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها بررسی راهکارهای بهبود خدمات سلامت است.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت گفت: با اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت شاهد ارتقا شاخص‌های بهداشتی و افزایش دسترسی تمامی گروه‌های سنی به خدمات حوزه سلامت بوده‌ایم.

وی افزود: ایجاد پرونده الکترونیک سلامت برای تمامی جمعیت ساکن در استان بوشهر یکی دیگر از اقدامات انجام شده پس از اجرای طرح تحول سلامت است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رییس مرکز بهداشت استان بوشهر با تقدیر از فعالیت بهورزان گفت: خانه‌های بهداشت باید مظهر بهداشت بوده و در راستای رفع مشکلات بهداشتی روستائیان به طور فعال عمل کند.

خواجه‌ئیان افزود: شهرستان دیر در زمینه زیرساخت‌های بهداشت موفق عمل کرده است و ۱۸ پروژه پس از اجرای طرح تحول سلامت، در این شهرستان نوسازی شده است.

 

کلیدواژه

عبدالمحمد خواجه ئیان

شبکه بهداشت و درمان شهرستانها

طرح تحول سلامت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی