سیاست / شناسه خبر: 20906 / تاریخ انتشار : 1397/6/26 11:19
|
با هوشیاری دریابانان گناوه؛

30 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر ریگ به مقصد نرسید

بوشهری ها | فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور حامل نزدیک به 30 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر ریگ خبر داد.

بوشهری ها / سرهنگ "ولی اله رضایی‌نژاد" با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دریابانان پایگاه دریابانی گناوه با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق را حین خالی کردن محموله در بندر، توقیف و کالای قاچاق آن را کشف کنند.

وی افزود: از این شناور توقیفی انواع کالای قاچاق شامل 11 دستگاه یخچال فریزر، 18 دستگاه ماشین لباسشویی، 165 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 17 هزار و 200 ثوب البسه، 185 هزار عدد انواع آدامس، 3 هزار قلم لوازم آشپزخانه  و یک هزار و 250 عدد لامپ کشف شد.

سرهنگ رضایی نژاد با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالای مکشوفه، 29 میلیارد و 963 میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر در خاتمه خاطر نشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از تولید داخلی نامگذاری شده، مرزبانان به منظور حمایت از کالای ایرانی با همکاری خوب مرزنشینان منطقه با این پدیده شوم به طور قاطع برخورد خواهند کرد.

کلیدواژه

سرهنگ ولی الله رضایی نژاد

قاچاق کالا و ارز

پایگاه دریابانی گناوه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی