سیاست / شناسه خبر: 20912 / تاریخ انتشار : 1397/6/26 16:10
|
فرمانده سپاه بوشهر:

۹۰۰ برنامه وی‍ژه دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهری ها | فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۹۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود.

بوشهری ها / سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در نشست برنامه‌های هفته دفاع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای برگزاری باکیفیت ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از برگزاری ۹۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به رژه نیروهای مسلح، نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از سربازان، بازسازی عملیات ثامن و اعزام اکیپ پزشکی اشاره کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به بهره برداری از ۳۰ واحد مسکونی کمیته امداد در این هفته اضافه کرد: برپایی اردوهای جهادی محله محور، نشست با رزمندگان، تجلیل از روایان دفاع مقدس، برگزاری نشست های بصیرتی و تجلیل از کارگران نیز دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم بیان کرد: سه هزار و ۷۳۲ جهادگر در قالب ۳۶۰ گروه در تخصص های مختلف سازماندهی و به مناطق محروم استان بوشهر اعزام شده‌اند.

رزمجو با اشاره به افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته با واگذاری ۳۰ واحد مسکونی به مددجویان از ۱۰ پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: ساخت، ترمیم و مرمت حسینیه‌ها، مدارس، مساجد، خانه عالم، مراکز بهداشتی درمانی و راهسازی از جمله برنامه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی است.

وی با اشاره به برپایی گشت‌های محله محور در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: این گشت‌ها با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای ارتقای امنیت در نقاط مختلف محلات شهرها و روستاهای استان بوشهر مستقر می‌شوند.

سردار رزمجو از توزیع دو هزار و ۸۰۰ بسته اقلام معیشتی خبر داد و افزود: برگزاری رزمایش ۲۰ هزار نفری عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله (ص) از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دشمن از هر تلاشی برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده می‌کند، گفت: دشمن نه تنها نتوانست ایران اسلامی را شکست بدهد بلکه این انقلاب امروزه در همه دنیا ریشه دوانده است.

کلیدواژه

سردار علي رزمجو

برنامه هاي هفته دفاع مقدس

800 بسته اقلام معيشتي

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی