جامعه / شناسه خبر: 243 / تاریخ انتشار : 1395/12/22 15:59
|

بازگشایی یکی از خیابان های اصلی شهر بوشهر+عکس

بوشهری ها | خیابان های حافظ،صفوی و انقلاب بوشهر طی مراسمی و با حضور شهردار بندر بوشهر و جمعی دیگر از پرسنل شهرداری بندر بوشهر بازگشایی شد.

بوشهری ها / خیابان های حافظ،صفوی و انقلاب بوشهر طی مراسمی و با حضور شهردار بندر بوشهر،معاون اجرایی و خدمات شهری،مدیرعامل سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر،مدیر عامل سازمان پسماند و جمعی دیگر از پرسنل شهرداری بندر بوشهر، شب گذشته-یکشنبه شب- بازگشایی شد.

شهردار بوشهردر این مراسم گفت:پروژه سنگ فرش خیابان صفوی (حدفاصل خیابان شهدا تا میدان انقلاب)در دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و با استفاده از سنگ گرانیت و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال از منابع  داخلی شهرداری بوشهر اجرا گردید.

غلامعلی میگلی نژاد با بیان این‌که پروژه سنگفرش خیابان حافظ نیز (حد فاصل خیابان شهدا تا میدان انقلاب) در هزار و ۹۰۰ متر مربع و با استفاده از سنگ گرانیت با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال اجرا گردیده، افزود: پروژه سنگفرش خیابان انقلاب (حد فاصل میدان انقلاب تا خیابان آهنگران) با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال اجرا گردید.

وی ضمن بیان اینکه مصمم به ایجاد تغییر اساسی در سطح شهر بوشهر هستیم اظهار داشت:رضایت شهروندان و رفاه آنان از اولویت اصلی شهرداری بندر بوشهر می باشد که در راه اجرای این هدف بزرگ از هیچ کوششی فروگذار نیستیم.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به اینکه طبق قولی که به مردم شریف بوشهر داده بودیم که تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی مرکز شهر را به شکلی شایسته و زیبا که در خور شهروندان عزیز بوشهری باشد آماده سازیم با یک حرکت جهادی و شبانه روزی توانستیم این پروژه را با همه ی موانع به پایان رسانیم و اکنون شهروندان بوشهری می توانند در فضایی بهتر و استاندارد رفت و آمد کنند.

میگلی نژاد با بیان اینکه امکان تردد خودروها در این خیابان ها وجود دارد گفت:انتخاب را به عهده ی شهروندان بوشهری فهیم بوشهری می گذاریم که آیا با تردد تمام خودروها و ایجاد ترافیک و شلوغی در این خیابان های پرتردد موافق هستند یا ترجیح می دهند در محیطی آرام تر و مطمئن تر رفت و آمد کنند.

وی با اشاره به کاشت درختان نارنج در حاشیه خیابان های حافظ،صفوی و انقلاب گفت:شبکه ی برق در این خیابان ها نیز زمینی شده و با ایجاد روشنایی مناسب ،محیطی زیبا و ایمن برای رفت و آمد شهروندان فراهم گریده است.

در این مراسم همچنین با بسیج پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر در طرح استقبال از بهار،عملیات پاکسازی، تنظیف و شستشوی خیابان های مذکور صورت گرفت تا به بهترین شکل ممکن در اختیار شهروندان بوشهری قرار گیرد.

FacebookWhatsAppSMSTelegram

کلیدواژه

بوشهر

نادر

بازگشایی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی