ورزش / شناسه خبر: 244 / تاریخ انتشار : 1395/12/22 16:25
|
کاپیتان ایرانجوان:

لطفا به داد بچه های ما برسید

بوشهری ها | حسین موجی مدافع و کاپیتان باشگاه ایرانجوان بوشهر از مسئولان باشگاهش و استاندار بوشهر درخواست کرد تا در این روزهای پیش از عید به داد بازیکنان تیمش برسند.

بوشهری ها / حسین موجی مدافع و کاپیتان باشگاه ایرانجوان بوشهر از مسئولان باشگاهش و استاندار بوشهر درخواست کرد تا در این روزهای پیش از عید به داد بازیکنان تیمش برسند.

به گزارش « بوشهری ها » وی با بیان این مطلب اداامه داد:ابتدا این دو برد را  به هواداران تیم و بچه های با غیرت ایرانجوان تبریک می گویم  و خدا را شاکر هستم به یک آرامش نسبی در جدول رسیده ایم هرچند با منطقه خطر فاصله ای نداریم و اگر به داد تیم نرسند شک نکنید به جمع تیمهای فانوس به دست اضافه خوهیم شد. 

 
کاپیتان ایرانجوان گفت: از نیم فصل به تیم اضافه شدم و سالها سابقه بازی در ایرانجوان را دارم اما هیج وقت تیم را این همه یکدل ندیده بودم که بچه ها به عشق هواداران و نام بوشهر با جان و دل به میدان بروند و صدای هیج کس هم در نیاید! غیرت و مردانگی را در فوتبال و همینجا ببینید و به بازیکنان ایرانجوان از غیر بومی تا بومی و البته کادر فنی افتخار کنید.بدون حاشیه و حتی یک روز اعتصاب تا اینجا زحمت کشیده اند تا ایرانجوان در لیگ یک بماند که انصافا با این بضاعت ماندن تیم ما یک شاهکار است.
 
موجی در مورد مشکلات مالی تیمش به صراحت گفت اگر فردی یا مسئولی مصاحبه من را می خواند یا صدای ما را می شنود لطفا به داد ما بازیکنان ایرانجوان در این شب عیدی برسید. مبلغ دریافتی شخص خودم را تا کنون گفتنی نیست چرا که از یک بازیکن لیگ دسته سومی هم کمتر است ،دیگر بچه های تیم هم که بماند، چرا که برای فوتبال و نام بوشهر اصلا خوب نیست.دوستان در استان بدانند که بازیکنان تیم ما که به مصاف تیمهای دولتی و خصوصی می روند هم اکنون و در شب عیدی چشم انتظار کمکهای میلیاردی یا چند صل میلیونی نیستند و مشکل ایرانجوان با مبلغی دویست میلیونی برای کل تیم حل خواهد شد.
 
بازیکن با تجربه ایرانجوانی ها تصریح کرد: آقایان زشت است از مشکلات بچه ها و بی پولی آنها حرف بزنم،جوان تیم ما در روزهای واپسین فصل با یک میلیون تومان هم مشکلش حل می شود ،آقای استاندار شما که بومی استان هستید و بدون شک بیش از دیگران ما درک می کنید در این روزهای حساس ما را تنها نگذارید.
 
ایرادی ندارد مانند استاندار خوزستان که کنار استقلال شهرش قرار دارد ما را هم تنها نگذارید. خبر دارم همیشه لطف داشته اید اما شرایط این هفته های تیم خیلی حاد است و بازیکن تیم ما برای رفتن به شهرستان و دیدار خانواده اش پول تو جیبی ندارد.از دکتر سالاری درخواست می کنم برادری کند و دست تیم ما را بگیرد ،بخدا حق بازیکنان ایرانجوان این نیست و روزهای سختی را سپری می کنیم.
 
موجی در مورد سهامداران و مشکلات ریشه ای ایرانجوان در طول این سالها حرفهای جالبی زد و گفت: این مسائل با حرفهای من حل نمیشود و اگر قرار بود اتفاقی رخ دهد تا حالا ایرانجوان با این قدمت برای صعود به لیگ برتر تلاش می کرد  نه اینکه دغدغه سقوط داشته باشد.این همه بازیکن خوب هر ساله از ایرانجوان به لیگ برتر صادر می شود و همین دلیل خوبی است برای گرفتن دست بچه های مستعد تیم که با همه وجود تلاش می کنند .
 
موجی در خاتمه گفتگوی خود اظهار داشت: باور کنید بچه ها به هر زحمتی که شده این روزها را سپری کرده اند و وظیفه من است تا صدای آنها را به گوش همه استان برسانم تا در این شب عیدی شرمنده خانواده های خود نشوند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

کلیدواژه

ایرانجوان

حسین موجی

بوشهری ها

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی