ورزش / شناسه خبر: 251 / تاریخ انتشار : 1395/12/23 13:51
|

به استقبال یک دربی حساس استانی

بوشهری ها / به گزارش بوشهری ها  این بازی که امروز در ورزشگاه خانگی پارس جم برگزار خواهد شد از خیلی جهات می تواند جذاب و تماشایی باشد.پارس جم که برای صعود به لیگ برتر این بازی را یکی از فینالهای حساس می داند در حالی به مصاف ایرانجوان می رود که از حمایت هواداران خود سود میبرد و یک سه امتیاز می تواند انها را تا رده دوم جدول گروه بالا بیاورد.
در سوی مقابل ایرانجوان بوشهر که دو هفته ای است از بحران خارج شده و 6 امتیاز خوب را کسب کرده است به خوبی می داند برای بقا در لیگ یک باید در این دیدار با دست پر خارج شود.ایرانجوان امروز مهدی قائدی را به دلیل سه اخطاره بودن ندارد و بدون شک جای خالی او احساس خواهد شد.
در بازی امروز نکات ویژه ای وجود دارد که خواندن انها خالی از لطف نیست.
سعید مفتخر سرمربی جوان ایرانجوان یکی از با انگیزه های امروز است،وی که در ابتدای فصل قرار بود به همراه غلام دلگرم راهی جم شود اما به دلیل اتفاقات آن زمان در بوشهر ماند و بعد از هفته سیزدهم جایگزین خرمزی شد.
حسین پور امینی یکی از بهترین های پارس جنوبی جم که سالها در ایرانجوان بازی کرده و از ارکان موفقیت تیم تارتار می باشد ،حالا قرار است در مقابل تیم سابق خود بازی کند.
علی دشتی بازیکن اهل کنگان پارس جنوبی جم که سابقه باغزی در تیم امید ایرانجوان را در کارنامه دارد،دشتی یک بازیکن سرعتی است که برای این بازی انگیزه های خاص خود را دارد.
بابا محدی مهاجم اصفهانی و بلند بالایی که در نیم فصل اول برای ایرانجوان بازی می کرد و در نیم فصل دوم پیراهن پارس جنوبی جم را پوشید.گویا مشکلات مالی مهمترین عامل جدایی بابا محمدی از ایرانجوان بوده است.این بازیکن در هفته های اخیر از بهترین های جمی ها بوده است.
سجاد فیض الهی یکی از چهره های ویژه بازی  امروز می تواند لقب بگیرد.سجاد نیم فصل در جم انگونه که دلش می خواست دیده نشد و بازی نکرد ؛تا رفسنجان هم رفت اما باز هم سر از بوشهر در اورد و حالا عصای دست مفتخر در خط حمله ایرانجوان شده است.تجربه و نگه داشتن توپ در خط حمله ایرانجوان توسط این مهاجم فرصت طلب به شمار می رود.
حسین موجی مدافع آخر و کاپیتان ایرانجوانی که بعد از درخشش خیره کننده فصل گذشته اش مورد توجه پارسی ها قرار گرفت و حتی تا پای امضای قرارداد هم پیش رفت اما دوام نیاورد و راهی بوشهر شد.
مهدی قائدی  غایب بزرگ بازی که شاید بودنش نتیجه را هم عوض می کرد.باشوی بوشهری سه اخطاره شد تا ستاره جدید فوتبال بوشهر این بازی بزرگ را از دست دهد.
بازی امروز هواداران زیادی از سراسر استان خواهد داشت که فارغ از هر نتیجه ای باید اصول اخلاقی در آن حفظ شود.این داربی سه امتیاز دارد و بعد از آن نیز لیگ ادامه خواهد داشت .

کلیدواژه

دربی

سعید مفتخر

ایرانجوان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی