جامعه / شناسه خبر: 271 / تاریخ انتشار : 1395/12/29 11:05
|
فرماندار دیر در گفتگو با بوشهری ها:

شبه سونامی در بندر دیر خسارات فراوانی به تاسیسات شهری و دریایی وارد کرد

صبح امروز یکشنبه و در حوالی ساعت ۸ صبح، در بندر دیر یک شبه سونامی اتفاق افتاد، و خسارات فراوانی به تاسیسات شهری و دریایی وارد کرد. در پی این حادثه، ۹۰ درصد قایق های صیادی بندر دیر خسارت دید.

بوشهری ها /فرماندار دیر در گفتگو با بوشهری ها:

شبه سونامی در بندر دیر خسارات فراوانی به تاسیسات شهری و دریایی وارد کرد 
 
 
حمزه اعتماد فرماندار شهرستان دیر در گفتگویی با پایگاه خبری "بوشهری ها"، گفت: طغیان آب دریا در ساعت ۸ صبح امروز در بندر دیر پدیده نادری بود که وقوع آن خسارات بسیاری به تاسیسات شهری و دریایی این بندر وارد کرده است. 
 
رئیس شورای تامین شهرستان دیر با اشاره به اینکه اکثر قایق های صیادی این بندر خسارات فراوانی دیده اند، افزود: طغیان آب دریا خسارت فراوانی به قایق ها و لنج های صیادی وارد کرده است، و ما قبل از برآورد میزان خسارت، در حال کمک و امداد رسانی به آسیب دیدگان هستیم. 
 
فرماندار شهرستان دیر با این که پارکهای ساحلی و فضاهای سبز حاشیه ساحل این بندر کاملا بر اثر این شبه سونامی از بین رفته است، گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر کمک به مصدومین و جستجو برای نجات ناپدید شدگان احتمالی این واقعه است.
 
وی با اشاره به اینکه آمار مستندی از ناپدید شدگان احتمالی این واقعه نداریم، خاطرنشان کرد: تا کنون ۸ مصدوم به درمانگاه دیر و بیمارستان کنگان اعزام شده و در حال مداوا می باشند، و الحمدالله حال آنان خوب گزارش شده است. 
 
حمزه اعتماد گفت: با کمک مردم و نیروهای امدادی چهار مسافر که در دریا گرفتار شده بودند، نجات یافته، و الحمدالله در حال حاضر شرایط خوبی دارند. 
 
فرماندار دیر با اشاره به اینکه آمار دقیقی از ناپدید شدن میهمانان نوروزی نداریم، افزود: نیروهای امدادی در حال جستجو برای ناپدید شدگان احتمالی این اتفاق می باشند. 
 
به گزارش بوشهری ها، صبح امروز یکشنبه و در حوالی ساعت ۸ صبح، در بندر دیر یک شبه سونامی اتفاق افتاد، و خسارات فراوانی به تاسیسات شهری و دریایی وارد کرد. 
در پی این حادثه، ۹۰ درصد قایق های صیادی بندر دیر خسارت دید. 
بندر دیر، بزرگترین بندر صیادی خاور میانه است که در ۱۸۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر واقع شده است.

کلیدواژه

بندر دیر

برزگترین بندر صیادی کشور

سونامی

بندر

بندرگاه

حمزه اعتماد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی