سیاست / شناسه خبر: 275 / تاریخ انتشار : 1395/12/30 21:57
|
در ساعات اولیه ثبت نام و پس از تجدید میثاق با شهدا:

روح الله نصرتی برای انتخابات شورای شهر بوشهر ثبت نام کرد

روح اله نصرتى، براى انتخابات شوراى اسلامى شهر بوشهر ثبت نام کرد

بوشهری ها /در ساعات اولیه ثبت نام شوراها و پس از تجدید میثاق با شهدا؛

روح اله نصرتى، براى انتخابات شوراى اسلامى شهر بوشهر ثبت نام کرد
 
در ساعات اولیه شروع ثبت نام شوراها، روح اله نصرتى، کاندیداى انتخابات شوراى اسلامى شهر بوشهر پس از تجدید میثاق با شهداى بوشهر و گل افشانى قبور مطهر شهدا، با حضور در فرماندارى، براى حضور در عرصه انتخابات شوراى شهر ثبت نام کرد.
 
صبح امروز دوشنبه، روح اله نصرتى براى حضور در انتخابات شوراى شهر توسط بیش از ٤٠ نفر از بانوان و آقایان فعال از قشرهاى مختلف اجتماعى، فرهنگى، هنرى، کسبه و بازارى، تجار و بازرگانان، معتمدین شهر و محلات، مداحان اهل بیت، جانبازان و رزمندگان، صیادان، مهندسان، دانشجویان و دانشگاهیان، جامعه هتلداران و انجمن داروسازان و پیشکسوتان و قهرمانان ورزشى، همراهى شد.
 
کاپتان شیرآقایى، خلبان بازنشسته نیروى هوایى که روح اله نصرتى را در این مسیر همراهى مى کرد، در جوار قبور مطهر شهدا، پس از اداى احترام به مقام شامخ شهدا، سخنان خود را با شعر "چنان با نیک و بد، خو کن که بعد از مردنت عُرفى مسلمانت به زمزم شوید و هندو بسوزاند" آغاز کرد و اظهار داشت: برخى بانوان مسن در زمان جنگ، یک دستمال پر از تخم مرغ را بعنوان همه چیزشان براى کمک به رزمندگان هدیه مى کردند و شهداى سرافراز میهن نیز جان شیرینشان را بعنوان همه چیزشان در راه وطن اهدا کردند.
خلبان شیرآقایى ادامه داد: امروز در جوار این مکان مقدس گردهم آمده ایم تا همه چیزمان را براى کمک به اهداف بلندى که این جوان موفق براى خدمت به میهن و شهر بوشهر در نظر دارد، در طبق اخلاص بگذاریم و شاهد پیروزى وى در این مسیر باشیم.
 
روح اله نصرتى با بدرقه همراهان، دوستان و خانواده خود به فرماندارى بوشهر مراجعه نمود و پس از طى مراحل قانونى، رسماً کاندیداى شوراى اسلامى شهر بوشهر شد.

کلیدواژه

بوشهر

بوشهری ها

روح الله نصرتی

مجلس شورای اسلامی

شورای اسلامی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی