سیاست / شناسه خبر: 31096 / تاریخ انتشار : 1397/7/10 10:04
|
خبر خوب مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر برای مردم جنوب استان؛

احداث ساختمان ملکی شعبه عسلویه

بوشهری ها | احداث ساختمان ملکی شعبه عسلویه از سوی سازمان تامین اجتماعی تصویب شد

به گزارش بوشهری ها به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر؛ یونس خسروانی اظهار داشت: از آنجا که شعبه عسلویه با تیپ ممتاز و بیشترین حجم مراجعات و ارباب رجوع، از زمان شروع بکار تا کنون در ساختمان استیجاری فعالیت می کرده است، پیگیری برای احداث ساختمان ملکی این شعبه در دستور کار استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از رایزنی ها و پیگیری های اداری چندماهه، امروز شورای عالی فنی و عمرانی سازمان مرکزی طی نشستی با بررسی های لازم، «احداث ساختمان ملکی شعبه عسلویه» را مصوب کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: با دستور سازمان مرکزی، به زودی موافقنامه و شروع عملیات طراحی و اجرای پروژه مذکور انجام خواهد شد و تنها شعبه تامین اجتماعی استان که طی تمامی سال های فعالیت، فاقد ساختمان ملکی بوده، دارای ساختمان ملکی خواهد شد.
خسروانی افزود: به دلیل استیجاری بودن ساختمان های شعبه عسلویه در سال های اخیر، فضای این مکان ها آنچنان که باید، برای ارایه خدمت مطلوب و مناسب نبود و این مساله همواره بعنوان یک دغدغه برای ارایه خدمت شایسته تر از سوی تامین اجتماعی استان به ارباب رجوع های پرشمار آن شعبه مطرح بود.
وی با قدردانی از حسن نظر و همراهی سازمان مرکزی تامین اجتماعی برای تصویب احداث ساختمان شعبه عسلویه، تاکید کرد: با اجرای این پروژه، شعبه ممتاز تامین اجتماعی در عسلویه، دارای آدرس و ساختمانی ثابت خواهد شد و خدمات سازمان در فضایی مطلوب و شایسته در اختیار ارباب رجوع های این شعبه قرار خواهد گرفت.

 

کلیدواژه

یونس خسروانی

شعبه عسلویه

اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی