سیاست / شناسه خبر: 31109 / تاریخ انتشار : 1397/8/4 15:58
|
امام جمعه موقت بوشهر:

بیکاری گسترده در کنار ظرفیت ممتاز اقتصادی استان بوشهر زیبنده نیست

بوشهری ها | امام جمعه موقت بوشهر بر لزوم تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: بیکاری گسترده جوانان در کنار ظرفیت‌های ممتاز اقتصادی استان بوشهر زیبنده نیست.

بوشهری ها / امام جمعه موقت بوشهر بر لزوم تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: بیکاری گسترده جوانان در کنار ظرفیت‌های ممتاز اقتصادی استان بوشهر زیبنده نیست.

حجت الاسلام جمالی در ادامه بر لزوم شفافیت مسئولان با مردم تاکید کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند مسئولان باید در قبال مردم شفاف عمل کنند و زمینه افزایش اعتماد بین مردم و مسئولان فراهم شود.

وی به ظرفیت بالای اقتصادی استان بوشهر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: حجم و ظرفیت بالای اقتصادی و صنعتی را در استان بوشهر شاهد هستیم و بیکاری جوانان در کنار این ظرفیت‌ها شایسته نیست.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر اینکه در استان بوشهر نباید این میزان بیکاری و جوان جویای کار وجود داشته باشد، تصریح کرد: ظرفیت‌های استان باید برای ایجاد اشتغال برای جوانان به کارگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در ارتقای امنیت و تقویت اتحاد مسلمانان بیان کرد: حضور ۲۰ میلیون نفری مسلمانان در پیاده‌روی اربعین حسینی حاصل رشادت و فداکاری شهدای مدافع حرم است.

جمالی با بیان اینکه عزت و سربلندی نظام اسلامی ایران نشأت گرفته از صبر و ایثار خانواده معظم شهدای مدافع حرم است، افزود: روحیه شهادت‌طلبی، شهیدان حججی‌ها، مهدوی‌ها و شهدای مدافع حرم را تربیت می‌کند.

وی با بیان اینکه برای ناامیدی و شکست دشمنان و حل مشکلات جامعه نیاز به روحیه ولایت‌مداری و جهادی داریم، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های جوانان به خوبی استفاده شود.

کلیدواژه

بوشهر

بیکاری

امام جمعه بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی