سیاست / شناسه خبر: 31111 / تاریخ انتشار : 1397/8/4 16:12
|
امام جمعه دیر:

نماینده های ما مثل خمیر ذرت به هم نمی گیرند و دائم علیه هم رجزخوانی می کنند

بوشهری ها | نماینده های ما مثل خمیر ذرت به هم نمی گیرند و دائم علیه هم رجزخوانی می کنند

بوشهری ها / امام جمعه شهرستان دیر با اعلام اینکه وضعیت بازار رها شده است و نظارت دقیقی وجود ندارد، اظهار داشت: خود ما هم به یکدیگر رحم نمی کنیم و تا جایی که بشود گرانفروشی می شود و متأسفانه کسانی هم که وظیفه نظارت دارند اقدام درستی نمی کنند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه بندر دیر با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: حماسه پیاده روی اربعین نمایش قدرت نرم جهان اسلام و شیعه و عامل وحدت و همدلی مسلمانان و سایر ادیان الهی است که باید به خوبی از آن بهره برداری شود.
امام جمعه شهرستان دیر با اشاره به نطق تاریخی امام راحل علیه لایحه کاپیتولاسیون عنوان کرد: این درسی برای ماست که نگذاریم استقلال و عظمت ملتمان خدشه دار شود و امروز هم در مجلس شورای اسلامی هر مصوبه ای که به این عزت لطمه وارد کند خیانت به امام و ملت ایران است.
وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان همانند مجلس ششم اقدام می کنند، اضافه کرد: در مجلس شورای اسلامی بجای حل مشکل مردم ، برخی از نمایندگان با طرح یک فوریتی بدنبال استثناء کردن شهردار تهران از قانون بازنشستگی هستند و یا طرح استانی شدن انتخابات را مطرح می کنند ، این چه ربطی به معیشت مردم دارد.
امام جمعه دیر افزود: نمایندگان استان ما در مجلس شورای اسلامی هم مثل خمیر ذرت به هم نمی گیرند و بجای تفاهم و همدلی و حل مشکل مردم علیه یکدیگر رجزخوانی می کنند؛ چهارتا نماینده اگر با هم باشند خیلی تأثیر گذار است.
وی خاطرنشان کرد: مردم شریف شهرستان ما و شهر دوراهک ولایتمدار و انقلابی هستند اما برای برخی از مسائل خود که به ما و مسئولین مراجعه می کنند جواب درستی نمی گیرند.
حسینی با بیان اینکه چرا مسئولان جواب درستی به مردم نمی دهند و شفاف سازی نمی کنند، تصریح کرد: جمعی از مردم دوراهک نزدیک به 14 سال قبل زمینی به آنها واگذار شده که الان نزدیک اتوبان است، در حالی که مردم کنگان و بنک که همین مشکل را داشتند حل شده اما مسئله این مردم همچنان پابرجاست.
وی با اعلام اینکه وضعیت بازار رها شده است و نظارت دقیقی وجود ندارد، افزود: خود ما هم به یکدیگر رحم نمی کنیم و تا جایی که بشود گرانفروشی می شود و متأسفانه کسانی هم که وظیفه نظارت دارند اقدام درستی نمی کنند.
خطیب جمعه دیر در بحث مشکلات سفاران و لنج داران دیری گفت: من توصیه می کنم که لنجداران و ملوانان به قانون احترام بگذارند و عزیزان دریابانی هم مدارا با مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهند.
 

کلیدواژه

حجت الاسلام حسینی

امام جمعه دیر

مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی