ورزش / شناسه خبر: 32 / تاریخ انتشار : 1395/11/20 12:31
|
مدیرکل ورزش و جوانان:

بوشهر آماده میزبانی بزرگان فوتبال ساحلی جهان می‎شود

مدیرکل ورزش وجوانان استان‎بوشهر گفت: اقدامات صورت گرفته برای برگزاری تورنمنت بین‎المللی فوتبال ساحلی کشور طبق برنامه زمان‎بندی پیش می‎رود.

بوشهری ها / مهدی صالحی زاده: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اقدامات صورت گرفته برای برگزاری تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی کشور طبق برنامه زمان بندی پیش می رود.

احمد بهروزیان فرد با بیان اینکه در سفر وزیر ورزش و جوانان، 3 مصوبه راهگشا برای شهر بوشهر در خصوص بازسازی مجموعه ورزشی شهید صدوقی، احداث ورزشگاه ساحلی در دهکده گردشگری بوشهر و اسکله قایقرانی داشتیم که قبل از آن، عملیات احداث زمین ساحلی کلید خورد.

لهستان ، ایتالیا و اکراین در بوشهر

وی خبر داد: ورزشگاه ساحلی برای 26 بهمن ماه که مسابقات چهار جانبه بین المللی در بوشهر انجام خواهد شد آماده بهربرداری خواهد بود. تیم های لهستان، ایتالیا، اوکراین و تیم ملی کشورمان
درتاریخ 24 بهمن وارد بوشهر خواهند شد و به مدت چهار روز در بوشهر مسابقاتی خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در کنار ورزشگاه ساحلی، یک زمین ساحلی دیگر احداث خواهد شد که این زمین برای گرم کردن تیم ها و آمادگی قبل مسابقات است. انتظار داریم تا 24 بهمن ماه کل مجموع را در دهکده گردشگری تحویل بگیرم. برای سرعت بخشیدن به کار، نیروهای عملیاتی سه شیفته کار می کنند تا پروژه در زمان مقرر آماده بهره برداری شود.

بوشهر صاحب یکی از ورزشگاههای بزرگ ساحلی می شود

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ورزشگاه ساحلی بوشهر که یکی از پروژه های بزرگ محسوب می شود از استادیوم های بزرگ ساحلی دنیا خواهد شد تا علاوه بر فوتبال ساحلی، زمینه برگزاری مسابقات هندبال و والیبال ساحلی نیز در آن محل فراهم شود.

بهروزیان فرد خاطرنشان کرد: از لحاظ سخت افزاری کار به عهده ماست، اما در بحث فنی و برگزاری مسابقات، باشگاه پارس جنوبی و هیات فوتبال استان عهده دار مسولیت می باشند. انشاا.. که تورنمنت خوبی در پیش داشته باشیم و برای ایران اسلامی و بوشهر افتخار آفرینی نمائیم.

وی در پایان از حمایت استاندار بوشهر از میزبانی بوشهر در این تورنمنت بین المللی و زمینه سازی دهکده گردشگری به این منظور تشکر کرد.

کلیدواژه

بوشهر

فوتبال

ساحلی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی