جامعه / شناسه خبر: 325 / تاریخ انتشار : 1396/1/29 09:23
|
فراخوان شهردار بوشهر برای حضور مسئولانه شهروندان بوشهری در انتخابات شوراها

بهترین ها را به شورا بفرستیم

بوشهری ها | جماعتی مجرب، آزموده، کاردان، خبره، متعهد، مسئولیت پذیر و صاحب ایده، برنامه و راهکار برای مدیریت شهری به شورا بفرستیم

بوشهری ها / شهردار بوشهر با انتشار پیامی به شهروندان بوشهری به ضرورت توجه شهروندان به نهاد شورا و انتخاب نمایندگانی شایسته تاکید کرد .
غلامعلی میگلی نژاد با بیان اینکه ایجاد فرهنگ مشارکت می تواند دگرگونی های بسیاری در زندگی اجتماعی به وجود بیاور اظهار داشت :ایجاد فرهنگ مشارکت و کار شورایی ، آن هم در مسیری قانونمند، فراخور  و زیبنده ، برای حضور و تعامل همه جانبه و هر چه بهتر مردم و مسئولان در صحنه های مختلف مدیریت و نظارت، از اصولِ برجسته و گرانبها یِ قانون اساسی ماست. اصلِ ایجاد شوراهای اسلامی در قانون اساسی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «نشان دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت ها و دیدگاه ها در اداره امور کشور است»،متأثر از همین فرهنگِ همکاری و همیاری است.فرهنگی که با   الهام  از قرآن کریم ، به مشارکتِ همگانی مردم با سلایق و ایده های گوناگون و در امتدادِ حرکتی هدفمند ، یکنواخت ، تخصصی و ساختار یافته ، برای کوششی بهتر جهت شتاب و پیشبردِ برنامه های سیاسی ،اجتماعی،عمرانی ، فرهنگی  و  رفاهی  شهرها و   روستا ها، شکل می گیرد.
وی افزود : در این میان ، آنچه که این اصلِ بنیادی قانون اساسی را برای اجرا، قوّت و قدرت می دهد ،شکل گیری تیم و ترکیبی است که فارغ از دغدغه ها و حاشیه های حزبی و جناحی ، به شیوه ای تخصصی ، به تحقّقِ هدفِ ایجادِ این نهادِ مردم سالار بپردازد.ساختاری که عمران، آبادانی، توسعه ، رونق ، ترقّی، رفاه و آسایشِ شهر و مردم ، ارمغانِ تلاش های قانونمند آنان باشد.
نماینده اسبق مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت استان بوشهر به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور افزود :  بوشهر امّا به عنوان مرکز استانی که آوازه یِ قطب اقتصادی و انرژی وصنعتی اش، سر به آسمان کشیده است،ظرفیت و استعداد بیشتری برای آبادانی و توسعه دارد. پیشرفتی که خواست ، شوق و آرزویِ تک تکِ شهروندانِ  شریفِ بوشهری است و این انتظار  و  چشم داشت، دور از دسترس نیست .
شهردار بوشهر در این بیانیه اظهار داشت :  در کنار سال ها فعالیت و تجربه اندوزیِ اندکی که در حوزه های مختلف مدیریتی ، نظارتی ، شورایی و تقنینی  داشته ام بر این باورم که برای فرار و رهایی از محرومیت و بی بهرگی بوشهرمان  از امکانات و آساینده ها ، تلاش بسیار و گام های محکم و استواری تا کنون برداشته شده است و به شکرانه یِ خداوند، این شهر در مسیرِ پیشروی و ترقّی و تعالی قرار گرفته است . مع الوصف ، آنچه دغدغه یِ ما را دو چندان می نماید، تلاش بیشتر برای آبادانی ، رونق و توسعه یِ  مقبول و مطلوبِ بوشهر است. این اهتمام و تقلا نیز میسّر نیست مگر آنکه جماعتی مجرّب ، آزموده، کاردان ،خُبره، متعهد، مسئولیت پذیر و صاحب ایده ، برنامه و راهکار برای مدیریت شهری ، عهده دارِ امور مردم و شهر شوند.
غلامعی میگلی نژاد در پایان این پیام  اظهار داشت : بوشهر به عنوان مرکز استانی  زرخیر  از سالیان دور همواره مورد توجه سرمایه گذاران ، تجار، گردشگران و افرادی بوده است  که با زندگی و فعالیت در این شهر، آینده ای روشن را برای خود ، برنامه ریزی و ترسیم نموده اند. از ایــن رو تمایـــل به آبادانــی و توسعــه یافتگـــی ، در مــردم و مسئــولین این شهــر ، ریشـــــه ای دیـــرینه دارد و ایجاب می نماید  زمینه یِ این خواسته یِ به حق ، مطلوب و منظوم ، مهیّا گردد.
بوشهر مرکز استانی است که به لحاظ اقتصادی ، علاوه بر فعالیت تجاری و صیّادی ، از بُعد گردشگری ، صنعتی و کشاورزی نیز، نسبت به سایر استان ها  از مرتبه و منزلتی ممتاز  و متمایز  برخوردار  است.
بوشهر  می بایست به انتظار و چشم داشت بوشهری ها از شهرشان، روز به روز نزدیک تر شود  و آنچه که شایسته یِ مردم  نجیب و  والا گهر آن است دست یابد. انشاالله.

کلیدواژه

شهردار بوشهر

میگلی نژاد

فراخوان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی