فرهنگ / شناسه خبر: 391 / تاریخ انتشار : 1396/3/10 19:16
|
با برگزاری الکترونیکی انتخابات:

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر مشخص شدند

با اتمام انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر در ساعت 16 روز چهارشنبه دهم خرداد، نتایج انتخابات هیئت مدیره این تشکل مطبوعاتی مشخص شد.

بوشهری ها / با اتمام انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر در ساعت 16 روز چهارشنبه دهم خرداد، نتایج انتخابات هیئت مدیره این تشکل مطبوعاتی مشخص شد. به گزارش بوشهری ها، در رسته مدیران مسئول و از بین نامزدهای این بخش، مازیار هوشمند مدیرمسئول روزنامه پیام عسلویه و عبدالحمید شعرانی مدیرمسئول پایگاه خبری بندر دیّر به عنوان اعضای اصلی، و عبدالرسول میگلی نژاد از صدای بوشهر عضو علی البدل این رسته شد.

همچنین در رسته روزنامه نگاران، علی هوشمند از روزنامه پیام عسلویه، عبدالحسین قاسمی از هفته نامه خلیج فارس و صدیقه جمالی از هفته نامه پیغام به عنوان اعضای اصلی، و حسین حشمتی و حبیب قاسمی اعضای علی البدل این رسته انتخاب شدند.

حمید آبآذر و سهیلا کرمپور نیا نیز در رسته سرپرستی روزنامه های سراسری به عنوان اعضای اصلی و علی البدل این هیئت مدیره انتخاب شدند. همچنین سلمان ندومی و صالح دروند در رسته خبرگزاری ها به عنوان اعضای اصلی و علی البدل این هیئت مدیره انتخاب و معرفی شدند.

بر پایه این گزارش، آقایان فاضل امیری و یوسف ناصری نیز به عنوان بازرسان هیئت مدیره انتخاب شدند.

نخستین انتخابات الکترونیک خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر، روز چهارشنبه 10 خرداد از ساعت 10 تا 16 برگزار شد. بر اساس اعلام سامانه خانه مطبوعات کشور، عضویت 61 نفر برای شرکت در انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر تایید شده بود.

اداره امور خانه مطبوعات طبق ماده 22 اساسنامه به عهده هیأت مدیره‌ای مرکب از هفت نفر عضو می‌باشد، که اعضای اصلی و علی­البدل آن برای مدت دو سال از رسته­های مختلف مطبوعاتی انتخاب می‌شوند.

دو نفر از مدیران مسئول نشریات چاپی یا الکترونیک با یک نفر عضو علی­البدل، سه نفر از روزنامه­نگاران شاغل در رسانه های استان با دو نفر عضو علی­البدل، یک نفر از مسئولان نمایندگی‌ها و سرپرستی‌های روزنامه­های سراسری با یک نفر عضو علی­البدل، و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری‌ها با یک نفر عضو علی­البدل، اعضای خانه مطبوعات استان را تشکیل می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه

خانه مطبوعات

هیئت مدیره خانه مطبوعات

هیئت مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر

بوشهر

مطبوعات بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی