ورزش / شناسه خبر: 410 / تاریخ انتشار : 1396/3/24 12:49
|
مهدی طارمی

به عشق بوشهری ها گل می زنم

بوشهری ها | تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان بلیط جام جهانی روسیه در سال آتی را بنام خود ثبت کرد

بوشهری ها / تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان بلیط جام جهانی روسیه در سال آتی را بنام خود ثبت کرد
به گزارش بوشهری ها  این برد و پیروزی از جهاتی برای فوتبال بوشهر خاص بود که مهدی طارمی ستاره 25 ساله و آینده دار فوتبال ایران در طول سه سال اخیر،بار دیگر خود را در خط حمله این تیم منظم و خاص کیروش جا انداخت و حالا یکی از مهره های کلیدی فوتبال ایران به شمار می رود .   
سومین گل پیاپی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی و ثبت سه گل از 4 گل اخیر تیم ملی به نام خود، طارمی را به ستاره بی بدیل تیم ملی تبدیل کرده است.
 مهاجم بوشهری پرسپولیس، در تیم ملی با خساست خاصی با موقعیت های گلزنی اش رفتار می کند و از معدود فرصت های خود بهترین استفاده را می برد تا تیم ملی بسیار زودتر از سایرین ویزای حضور در جام جهانی روسیه را کسب نماید. 
 طارمی به مانند قوچان نژاد در سال 2014 در سه دیدار پیاپی تیم ملی (که دو بار آن سه امتیازی بود) گلزنی کرد تا نقش ویژه ای در صعود تیم ملی به جام جهانی داشته باشد. مهاجم شماره 17 تیم ملی در جام جهانی آتی در 26 سالگی قرار خواهد داشت و با درخشش در این مسابقات می تواند بار دیگر پیام آور شادی برای ایرانی ها باشد و آخرین شانس خود را برای حضور در سطح اول فوتبال اروپا جستجو کند. 
 علاوه بر گل انفرادی و فوق العاده طارمی ،این بازیکن در برابر تیم ازبکستان توانست یک پنالتی نیز برای تیم ملی کسب نماید تا درخشش خود را تکمیل کرده باشد و در هنگام خروج اینگونه مورد استقبال نیمکت نشینان قرار بگیرد.
مهدی طارمی بازیکن بوشهری تیم ملی بعد از پیروزی تیم ملی و صعود به جام جهانی به خبرنگار پیام عسلویه گفت:روزی که به پرسپولیس رفتم یکی از دوستان نزدیکم گفت تو باید در جام جهانی بازی کن و گل بزنی،خدا را شاکرم که در این سه سال هر چه اتفاق خوب بوده برای من رقم خورده و از اینکه هم اکنون عضو تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی هستم بسیار خوشحالم.
مهاجم گلزن تیم ملی ایران در ادامه می گوید:شکر خدا که در سومین بازی پیاپی موفق شدم برای تیم ملی گلزنی کنم،در بازی مقابل ازبکها به شدت برای گلزنی به لوبانف دروازبان انها انگیزه داشتم{به شوخی}البته از شوخی گذشته لوبانف دروازبان خوبیست و از روزهایی که در پرسپولیس کنار ما بود خاطرات خوبی داریم.
طارمی این صعود را مدیون همدلی تیم ملی ایران دانست و تاکیید کرد:حالا آسیا به ایران و فوتبالش تعظیم میکند چرا که نه تنها شکست تیم ما بلکه گل زدن به ایران برای آنها آرزو شده است.از همان ابتدای بازیها با اقتدار شروع کردیم و طبیعی است که تیم وقت گوش به فرمان مدیر خود{کیروش} باشد با همه وجود برای پیروزی تلاش می کند.ببینید در ادوار گذشته چقدر با سختی و مشکل راهی جام جهانی شده ایم که انصافا همه بازیکنان دوره های گذشته هم تلاش زیادی داشتند تا برای تیم ملی افتخار آفرینی کنند اما در این دوره هنوز دو بازی مانده و ما به عنوان دومین تیم صعود کننده بعد از برزیل به جام جهانی رفته ایم.به آسیا گفتیم که باید به ما احترام ویژه ای بگذارند و این تازه ابتدای راه است.
 
بازیکن بوشهری تیم ملی ایران گفت:تا اینجای کار همه به تیم ملی ایمان دارند و از اینجا به بعد کارمان سخت تر خواهد شد و می بایست در مقابل توقعات اهالی فوتبال زحمت و البته تدارک بیشتری ببینیم.بازی با تیمهای پر قدرت دنیا هم لذت بخش است و هم می تواند تجربه ما را بیشتر کند.از نظر من باید همه مسئولان ورزشی و غیر ورزشی کشور برای تدارک گسترده و خوب تیم ملی در جام جهانی روسیه دست به دست یکدیگر بدهند تا در جام جهانی حریف آسانی برای هیچ تیمی نباشیم.
طارمی در مورد آینده خود خلاصه توضیح داد:فعلا چند روزی برای استراحت به بوشهر می آیم تا دست پخت مادرم را بخورم،بخصوص که خیلی وقت است قیمه های خوشمزه مادرم را نخورده ام ،اجازه دهید این چند روز بگذرد و سپس شما را از تصمیم جدیدم با خبر می کنم.شاید در این سفر یکی دو روزه به شهرم بوشهر یک مهمان ویژه هم داشته باشم که بوشهری ها هم سوپرایز شوند.
مهاجم باشگاه پرسپولیس در خاتمه یاداور شد:هیچگاه گذشته ام را فراموش نمیکنم،من فرزند بوشهرم و با افتخار این جمله را می گویم،شک ندارم همه ایران از جمله پرسپولیسی ها و بوشهری ها برای موفقیت من دعا میکنند .دلم میخواهد برای زادگاهم بوشهر اتفاقات خوبی رقم بخورد،بخصوص که هر سال چند بازیکن خوب و مستعد به فوتبال ایران معرفی میکند

منبع : پیام عسلویه

کلیدواژه

مهدی طارمی

تیم ملی

بوشهری ها

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی