سیاست / شناسه خبر: 41148 / تاریخ انتشار : 1397/8/12 13:57
|
امام جمعه بوشهر:

زیرساخت‌های پدافند غیر عامل در استان بوشهر تقویت شود

بوشهری ها | نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: زیرساخت‌های پدافند غیر عامل در استان بوشهر تقویت شود.

بوشهری ها / آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در نشست با اعضای شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار داشت: مراکز مهم و حساس دارای اهمیت بسیار زیادی از منظر پدافند غیرعامل هستند و باید به این مراکز توجه خاصی داشته باشیم.

وی خواستار تجهیز همه مراکز مهم و حساس باید به سامانه و سیستم الکترونیکی نظارتی شد و اضافه کرد: یکی از مسائل مهمی که باید در دستور کار باشد، نظارت الکترونیکی و رصد و پایش دائم از مراکز مهم و حساس است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اهمیت بسیار بالای مدیریت هماهنگ و یکپارچه در عرصه پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع همه اقشار مردم با مسئل و فرهنگ پدافند غیرعامل آشنا شوند.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: آموزش برای آشنایی با فرهنگ پدافند غیرعامل یکی از نکات ضروری است که باید به صورت گسترده انجام شود.

صفایی بوشهری تصریح کرد: تقویت امنیت سایبری برای مراکز حیاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید این امنیت تقویت شود تا در صورت بروز بحران با اختلال و مشکل روبرو نشوند.

وی با اشاره به برخورداری استان بوشهر از ۹۰۰ کیلومتر مرز دریایی با خلیج فارس و وجود مراکز مهم انرژی و نیروگاه اتمی و بنادر و . . . در استان، گفت: زیرساخت‌های پدافند غیرعامل در این مراکز باید تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر استانداردسازی زیرساخت‌های پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: شناسایی امور حساس و حیاتی استان برای ایجاد زیرساخت‌های پدافند غیر عامل ضروری است.

کلیدواژه

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری

اعضای شورای پدافند غیر عامل

استاندارد سازی زیرساخت های پدافند های غیر عامل

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی