سیاست / شناسه خبر: 41170 / تاریخ انتشار : 1397/8/19 12:51
|

رشد قابل توجه جذب سوادآموزان دوره انتقال در استان

بوشهری ها | معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: عملکرد جذب سوادآموزی امسال، در دوره انتقال بیش از ۱۰۱ درصد بوده است.

به گزارش بوشهری ها به نقل از مهر؛ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: عملکرد جذب سوادآموزی امسال، در دوره انتقال بیش از ۱۰۱ درصد بوده است.

غلامرضا دانش‌فر صبح شنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه جذب بیشتر افراد محروم از سواد در استان، اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری با عملکرد بیش از صد درصدی در بحث جذب سوادآموزی در دوره انتقال رشد قابل قبولی داشته‌ایم.

معاون سوادآموزی استان بوشهر به تفاوت آمار تحت پوشش سواد آموزی دوره انتقال در نقاط مختلف استان پرداخت و افزود: سعدآباد، بردخون، دلوار و جم بترتیب دارای بیشترین درصد در فعالیت جذب سوادآموزان دوره انتقال بوده اند.

وی با ذکر این نکته که روند رو به رشد جذب افراد بی سواد در دوره سواد آموزی در استان بوشهر نیز رضایت بخش است ادامه داد: تمام توان و تلاش ما بر این است تا افراد بی سواد بیشتری  در دوره سوادآموزی در استان تحت پوشش قرار گیرند.

دانش‌فر با اشاره به عملکرد مثبت در زمینه تحت پوشش قرار دادن افراد در دوره انتقال، گفت: اولویت اصلی ما همچنان جذب افراد محروم از سواد در دوره سوادآموزی است و باید در این زمینه در مناطق و شهرستان های استان تلاش بیشتری گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری بیشتر دستگاه های دیگر اجرایی در استان بوشهر و نیز با اجرای طرح‌های مختلف سوادآموزی شاهد کاهش قابل توجه معضل بی‌سوادی در جامعه باشیم.

کلیدواژه

غلامرضا دانش فر

جذب سوادآموزی

معاون سوادآموزی استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی