سیاست / شناسه خبر: 41182 / تاریخ انتشار : 1397/8/20 15:36
|

کره‌جنوبی در ساخت پالایشگاه نفتی در استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌کند

بوشهری ها | رئیس بخش ساختمان هیئت کره جنوبی گفت: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه با مسئولان استان بوشهر به‌زودی ساخت پالایشگاه نفتی در این استان آغاز می‌شود.

بوشهری ها / رئیس بخش نفت گاز هیئت اقتصادی صنعتی کره‌ جنوبی ظهر امروز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با قدردانی از دعوت مسئولان استان بوشهر برای امضا تفاهم نامه اظهار داشت:  ایران و کره جنوبی  سابقه دوستی زیادی دارند و این فرصت خوبی برای توسعه همکاری‌هاست.

هنگ اوک سون با تاکید بر پایداری دوستی ایران و کره جنوبی افزود: مهم نیست که اکنون شرایط ایران چگونه است بلکه دوستی‌ها باید پایدار باشد و با این شرایط دوستی، کارها پیش می‌رود.

وی با قدردانی از مسئولان استان بوشهر در استقبال  از هیئت کره‌ای بیان کرد: از استقبال گرم مسئولان استان بوشهر تشکر می‌کنم و عمیقا آرزو دارم که این بازدیدها و جلسات نتایج خوب و مورد رضایتی برای دو طرف داشته باشد.

رئیس بخش ساختمان هیئت کره‌ای هم از آغاز ساخت پالایشگاه نفت در بوشهر خبرداد و گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش پالایشگاه نفتی در این استان به‌زودی فعالیت خود آغاز می‌کنیم.

چانگ او سانگ  تصریح کرد: به خاطر مشاوره‌های خوبی که به ما شد بوشهر را برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف انتخاب کردیم ضمن اینکه بوشهر یک منطقه خوب در زمینه سرمایه گذاری در حوزه انرژی هم  محسوب می‌شود.

کلیدواژه

هنگ اون سون

هيئت كره اي

چانگ او سانگ

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی