سیاست / شناسه خبر: 41264 / تاریخ انتشار : 1397/9/5 11:22
|

دبیرخانه بزرگداشت روز بوشهر فعال شود

بوشهری ها | رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: دبیرخانه بزرگداشت روز بوشهر ( 18 اسفندماه سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت) فعال شود.

بوشهری ها / طاهره شمشیری روز دوشنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر افزود: مجموعه شهرداری و بویژه سازمان فرهنگی باید از هم اکنون برنامه های خود برای بزرگداشت هفته بوشهر را اعلام کنند.

وی بیان کرد: شورا تصمیم به ورود با برنامه بویژه برنامه های بزرگداشت روز بوشهر دارد و در این ارتباط با برنامه های دقیقه نودی موافقت نمی کند.
شمشیری اظهار داشت: 18 اسفند ماه سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت که به نام روز بوشهر نام گرفته در نزد شهروندان این شهر حائز اهمیت فراوانی است از این رو برنامه های آنها باید در خور شان و منزلت آنها باشد.
وی تاکید کرد: در قالب برنامه های بزگداشت روز بوشهر فستیوال بازار با هماهنگی اتاق اصناف در ماه‌های اسفند و فروردین به منظور عرضه کالا با قیمت مناسب و تخفیف مناسب‌تر در این شهر برگزار می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: یکی از رسالت‌ها مهم شهرداری‌ها توجه به برنامه‌های فرهنگی اجتماعی است که در این زمینه باید برنامه مهم تدوین و اجرایی شود.
شمشیری در بخش دیگری از سخنان خود اظهارد داشت: با مجوز صادر شده توسط وزارت کشور انتخابات شورایاران در محلات مختلف شهر بوشهر برگزار می شود.
وی بیان کرد: انتخاب شورایاران محلات در دوره پنجم در ماه های آینده در بوشهر با هماهنگی فرمانداری بوشهر برگزار می‌شود.
شمشیری ادامه داد: شورایاران محلات بازوان توانمند مدیریت شهری و از عوامل بسیار تأثیر‌گذار در پیشبرد اهداف شورا و شهرداری برای توسعه هرچه بیشتر شهر به شمار می‌روند.

کلیدواژه

طاهره شمشیری

اعضای شورای شهر بوشهر

شورایاران محلات

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی