سیاست / شناسه خبر: 41321 / تاریخ انتشار : 1397/9/17 12:49
|
معاون نهضت سوادآموزی بوشهر:

یادواره ۱۷۷ شهید نهضت سوادآموزی کشور برگزار می‌شود

بوشهری ها | «غلامرضا دانش‌فر» گفت: با همکاری و همراهی دیگر دستگاه‌ها، تا پایان بهمن‌ماه یادواره ۱۷۷ شهید نهضت سوادآموزی کشور و چهار شهید سوادآموزی استان بوشهر برگزار می‌شود.

بوشهری ها / «غلامرضا دانش‌فر» معاون نهضت سوادآموزی استان بوشهر، صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا، وظیفه حداقلی است که باید به نحوی احسن به آن عمل شود.

وی گفت: با همکاری و همراهی دیگر دستگاه‌ها، تا پایان بهمن‌ماه یادواره ۱۷۷ شهید سوادآموزی کشور و چهار شهید سوادآموزی استان بوشهر به نام‌های شهیدان «کرم مغدانی»، «حیدر تباشیرم»، «محمدجواد فخری» و «شبر فرهانی»، با حضور رییس سازمان سوادآموزی کشور برگزار می‌شود.

معاون نهضت سوادآموزی استان بوشهر با تاکید بر همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها در برگزاری این یادواره، افزود: همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری بوشهر، استانداری، فرمانداری‌ها و صداوسیما می‌توانند نقش موثری در برگزاری یادواره شهدای والامقام سوادآموزی داشته باشند.

دانش‌فر با توصیه به نسل جوان برای پژوهش و مطالعه در مورد ایثارگری شهدا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: در ۲ قرن اخیر، جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، تنها جنگی بوده که با رشادت شهدا، آزادگان و دیگر ایثارگران حتی یک وجب از سرزمین‌مان توسط دشمن جدا نشده است.

وی با تأکید بر این‌که تجلیل از خانواده‌های شهدا باید عملیاتی شود و تجلیل از این بزرگواران فقط به چنین یادواره‌های محدود نشود، گفت: تجلیل واقعی آن است که با رصد مسائل و مشکلات این قشر در حل گرفتاری‌ها از جمله اشتغال فرزندان این شهدای عزیز کوشا باشیم.

کلیدواژه

غلامرضا دانش فر

معاون نهضت سوادآموزی استان بوشهر

برگزاری یادوارده های شهدا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی