سیاست / شناسه خبر: 41329 / تاریخ انتشار : 1397/9/17 13:40
|
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری:

تقویت همکاری آموزش و پرورش با ستاد امر به معروف

بوشهری ها | مراکز آموزشگاهی و آموزش و پرورش به دلیل داشتن ظرفیت بسیار گسترده و مناسب همکاری و تعامل خود را به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه های ستاد امر به معروف تقویت نمایند.

بوشهری ها /حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف شهرستان دیلم در نشست با گروه بازرسان شهرستان دیلم ستاد امر به معروف استان گفت: مراکز آموزشگاهی و آموزش و پرورش به دلیل داشتن ظرفیت بسیار گسترده و مناسب همکاری و تعامل خود را به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه های ستاد امر به معروف تقویت نمایند. وی با بیان اینکه کم رنگ شدن امر به معروف در سطح جامعه آثار بسیار بد و مخربی را به دنبال دارد خاطر نشان کرد، اجرای این دستور بسیاری از مشکلات و بی تفاوتی ها را برطرف می نماید. 

موحدی مسئول نظارت و بازرسی ستاد استان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل ائمه محترم جمعه و جماعات استان یاد آور شد ، بازرسی ستاد استان با برنامه ریزی مدون و دقیق بازرسی از ادارات و دستگاهها بر اساس وظیفه ذاتی خود پیگیری می نماید حضور در دستگاههای شهرستان دیلم نیز طی آذر ماه دنبال می شود. در این نشست مهدی عباسیان به عنوان مسئول بازرسی و نظارت ستاد امر به معروف شهرستان دیلم معرفی گردید.

کلیدواژه

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری

شهرستان دیلم

موحدی مسئول نظارت و بازرسی ستاد استان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی