سیاست / شناسه خبر: 41371 / تاریخ انتشار : 1397/10/9 10:54
|
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر:

تسریع در رفع مشکلات مردم با همدلی بین رسانه های استان

بوشهری ها | مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: ایجاد همدلی و هم افزایی در جهت شناسایی اولویّت های توسعه در استان بوشهر و حرکت در مسیر آبادانی، بهبود شرایط خدمات رسانی و تسریع در رفع مشکلات مردم

بوشهری ها / مسئول سازمان بسیج رسانه بوشهر در نشست مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر ضمن گرامی داشت سالروز حماسه نهم دی، اظهار داشت: هدف از برگزاری نشست های ماهیانه مدیران رسانه استان، ایجاد همدلی و هم افزایی در جهت شناسایی اولویّت های توسعه در استان بوشهر و حرکت در مسیر آبادانی، بهبود شرایط خدمات رسانی و تسریع در رفع مشکلات مردم است.

عبدالله نجفی افزود: به دنبال تقویت ارتباط و روحیه پاسخگویی در بین مدیران و مسولان استان هستیم‌، موضوعی که انتظار می رود موجب تحرک بیش از پیش نهادهای موسل شود.

وی به نقش آفرینی در حوزه مسائل صنفی و کمک به رفع مشکلات اشاره کرد و ادامه داد: همزمان در نظر داریم با بهره مندی از ظرفیت های موجود دانش رسانه ای در بین مدیران و عموم اصحاب رسانه را ارتقاء داده و موجب روزآمدی فعالیت ها رسانه ای شویم.

مسئول معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) نیز در این نشست ضمن گرامیداشت نهم دی روز بصیرت ملّت ایران گفت: فضایی که امروز از لحاظ سیاسی و اقتصادی در سطح منطقه حاکم است رویکرد انقلاب اسلامی همراه با نگاه به گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

سروان محمّد رضایی افزود: این مسئله، یک رویکرد بسیار موفّق در حوزه راهبردی عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی است که در حال عمق بخشی بیش تر در اهداف و گام های بلندتر در منطقه و عرصه جهانی است.

وی اظهار داشت: گروه اتاق اقدام ویژه علیه ایران بحث کلیدواژه انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند و با هدف‌گذاری انجام‌شده، موضوع فساد در ایران را در دستور کار رسانه‌ای خود قرار دارند و ده‌ها میلیون دلار برای آن مصوب کرده‌اند.

این مقام مسول بیان کرد: آنها تلاش دارند تا از آخر امسال تا اول سال آینده به این موضوع شدت دهند و این را القا کنند که قشرهای مختلف به‌ویژه زنان دچار تغییر رویکرد شده‌اند و مردم به سمت تغییر مبانی انقلاب اسلامی علاقمند هستند.

در ادامه این نشست، نخبگان و فعالان رسانه استان بوشهر به بیان دیدگاه های خود درباره مسائل استانی و ملّی و گفت و گو درباره این مسائل پرداختند.

کلیدواژه

عبدالله نجفی

حماسه نهم دی

سروان محمد رضایی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی