سیاست / شناسه خبر: 41373 / تاریخ انتشار : 1397/10/11 09:58
|

۲۳۰۰ انبار ذخیره کالای استان بوشهر در سامانه جامع انبارها ثبت شد

بوشهری ها | رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از ثبت تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ انبار ذخیره کالای استان در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا از آغاز طرح ساماندهی انبارها خبر داد.

بوشهری ها / سید حسین حسینی محمدی صبح امروز در بازدید از انبارهای کالا بوشهر با تاکید بر توجعه به ثبت کالا در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا اظهار داشت: ثبت انبارها در سامانه  سبب ایجاد نظم و هماهنگی در تهیه، تأمین و توزیع به ‌موقع کالاهای موردنیاز مردم می‌شود.

وی،شناسایی انبارهای ذخیره کالا، میزان نیاز جامعه به هر نوع از کالاها و انجام اقدامات تأمینی و ذخیره‌سازی درست و منطبق بر آمارها و اطلاعات درست را از دیگر مزیت‌های ثبت انبارهادرسامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا دانست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر  با بیان اینکه اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن تمامی انبارها و مراکز نگهداری کالا یکی از ضروریات جلوگیری از قاچاق کالا و ارز  است عنوان کرد : تاکنون  تعداد 2 هزار و 300 انبار ذخیره کالا استان بوشهر در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت شده است.

حسینی محمدی افزود: کلیه بنگاه‌های تولیدی و صاحبان کالاهای دولتی و بخش خصوصی  باید نسبت به ثبت نام درسامانه جامع انبارها اقدام کرده تا در زمان فعالیت و توزیع کالای خود با مشکل مواجه نشوند.

2300 انبار ذخیره کالای استان بوشهر در سامانه جامع انبارها ثبت شد

وی تاکید کرد: در صورت عدم ثبت نام کالا از سوی متقاضیان در سامانه جامع انبارها پخش آن  کالا از سوی آن مرکز به‌منزله قاچاق یا احتکار محسوب و پیگیرد قانونی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از شهروندان هم استانی  خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک به احتکار کالا و انبارهای غیر مجاز نگهداری کالاهایی نظیر مواد غذایی و بهداشتی، لوازم خانگی و غیره مراتب را به شماره تلفن 124 واحد ستاد خبری این سازمان گزارش کنند تا بازرسان در اسرع وقت موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

کلیدواژه

سید حسین حسینی محمدی

سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی