سیاست / شناسه خبر: 41384 / تاریخ انتشار : 1397/10/11 11:27
|
معاون سوادآموزی استان بوشهر:

روحیه ایثارگری شهدا کشور را بیمه کرد

بوشهری ها | معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ایثارگری شهدای عزیز باعث شد تا کشور ما در مقابل تجاوزگری دشمنان بیمه شود.

بوشهری ها / غلامرضا دانش فر امروز در دیدار با خانواده شهید احمدی جوان در روستای باشی بخش ساحلی دلوار اظهار داشت: کمترین وظیفه ما مسؤولان این است که یاد و خاطره شهدای عزیز را به بزرگی و عظمت گرامی بداریم زیرا ایثارگری شهدای عزیز باعث شد تا کشور ما در مقابل طمع و تجاوزگری دشمنان بیمه شود.

معاون سوادآموزی استان بوشهر اضافه کرد: البته بزرگداشت نام و یاد شهدا به طور واقعی آن است که ما باید به نحوی شایسته به مردمی که این شهدا را تربیت و تحویل جامعه نمودند صادقانه خدمت کنیم.

وی تلاش برای آرامش در جامعه و کار صادقانه برای مردم را از اهداف خالصانه مجاهدت شهدا دانست و تاکید کرد: اینکه شهدا بزرگوار در میدان های مختلف تا سرحد ایثار جان خود در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادگی نمودند برای این  است که مردم در کمال امنیت زندگی نمایند.

دانش فر آگاهی و حضور را دو ویژگی خاص شهید و شهادت عنوان کرد و ادامه داد: بی هیچ تردیدی امنیت و آسایش کنونی کشو ما مدیون مجاهدت و ایثار شهدای عزیزی همچون شهید بزرگوار محمد احمدی جوان است.

وی با تاکید براینکه همه ما درهر جایگاه و مقامی که قرار داشته باشیم قدردان خون شهدای عزیز، آزادگان سرافراز، جانبازان فداکار و همه ایثارگران و خانواده های آنان هستیم افزود: دیدار با خانواده شهدای عظیم الشان باعث تلنگری به ما مسؤولان است که مسؤولیت، پست و مقام را امانتی از جانب مردم دانسته و برای رفاه و آرامش مردم تلاش بیشتری داشته باشیم.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بر شمردن برخی از چالش ها و  مشکلات حوزه سوادآموزی، از همراهی و مساعدت ائمه جمعه و جماعات قدرانی کرد و گفت: از  صاحبان تریبون های مختلف به ویژه ائمه استان انتظار  بیشتری داریم تا  بی سوادان را برای فراگیری سواد  و شرکت در کلاس های سواد آموزی تشویق  و ترغیب نمایند.

معاون سواد آموزی استان قبل از دیدار با خانواده شهید احمدی جوان به همراه مدیر اداره آموزش و پرورش دلوار از جلسه مسابقه کتابخوانی فرصت دوم در روستای گرگور بخش ساحلی دلوار بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید با توصیه به سواد آموزان برای قدر دانستن فرصت پیش آمده برای فراگیری سواد، بیان داشت: تلاش مجدانه برای فراگیری سواد موقعیت خوبی برای مشارکت شما در امور مختلف جامعه فراهم آورده است.

این مقام مسؤول با یادآوری نقش سواد و آگاهی در زندگی افراد، اضافه کرد: با داشتن علم و آگاهی به نحوی بیشتر با حقوق خود در جامعه آشنایی پیدا می کنید.

وی با بیان اینکه وظیفه شما از این به بعد  سنگین تر می شود تصریح کرد: یکی از مهمترین و بهترین دفاع از حقوق شهروندان این است که افراد بی سواد را برای رسیدن به درجه رفیع آگاهی ترغیب به شرکت در کلاس های سواد آموزی  و فرگیری سواد نمایید.

کلیدواژه

غلامرضا دانش فر

خانواده شهید احمدی جوان

روستای باشی بخش ساحلی دلوار

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی