سیاست / شناسه خبر: 41386 / تاریخ انتشار : 1397/10/11 11:50
|

مبارزات امیر علی‌اکبری مستند می‌شود

بوشهری ها | مستند «همیشه مبارز» روایت زندگی و مبارزات امیر علی‌اکبری قهرمان هنرهای رزمی ترکیبی MMA است. امیر علی‌اکبری قهرمان شناخته شده ورزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA/Mixed Martial Arts) است. مسعود تکا

بوشهری ها / مستند «همیشه مبارز» روایت زندگی و مبارزات امیر علی‌اکبری قهرمان هنرهای رزمی ترکیبی MMA است.
امیر علی‌اکبری قهرمان شناخته شده ورزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA/Mixed Martial Arts) است. مسعود تکاور درحال کارگردانی مستند «همیشه مبارز» درباره شخصیت، زندگی و مبارزات این قهرمان ورزشی کشور است.

مبارزات امیر علی‌اکبری مستند می‌شود

تکاور تاکید کرد: به تصویر کشیدن زندگی روزمره، تمرینات ویژه و مسابقات مهیج امیر علی‌اکبری محور اصلی فیلم است. نمایش زندگی این قهرمان ایرانی و تلاش فوق العادۀ و انگیزۀ مضاعف او برای هر بینندۀ ایرانی و حتی غیرایرانی می‌تواند جذاب و غرورآفرین باشد.

این کارگردان افزود: گرایش به تولید فیلم و سریال‌های پلیسی و اکشن و نیز ابعاد شخصیتی و رفتار و منش مردمی علی‌اکبری انگیزه اصلی‌ام برای تولید این اثر است. بهترین شکل برای بیان و به نمایش گذاشتن انگیزه‌ی والای این ورزشکار و قهرمان ایرانی و نیز افتادگی و اخلاق‌مداری او، پرداخت مستندگونه به آن بود که امیدوارم خروجی نهایی آن طور که مدنظر من و سایر عوامل فیلم و نیز خودِ علی‌اکبری است از کار درآید.

وی افزود: در تلاش هستیم تا ناب‌ترین لحظات زندگی روزمره، به‌ویژه تمرینات سخت و طاقت فرسای این قهرمان را به نمایش درآوریم. باتوجه به اینکه تمام مسابقات امیر در خارج از کشور انجام می شود و از سویی ضبط مستند این مسابقات برای تولید فیلم الزامی است، قدری کار برایمان سخت می‌شود که با همکاری تهیه کنندۀ محترم اینگونه موانع مرتفع خواهد شد.

فرهاد گلی که به همراه مسعود تکاور تهیه‌کنندۀ این فیلم مستند است نیز از علی‌اکبری به عنوان الگویی برای جوانان یاد کرد و در‌خصوص دلایل تولید مستند «همیشه مبارز» گفت: امیر با تلاش بی‌وقفه و پشتکار مثال زدنی خود، با کمترین امکانات به بالاترین جایگاه در رشته‌ای ورزشی رسیده که می‌تواند برای بسیاری از جوان‌های جامعۀ امروز درس آموز و الگو باشد. تولید و ساخت فیلم سینمایی با محوریت امیر علی‌اکبری برنامۀ آینده من با همکاری مسعود تکاور است. فیلمنامه ای سینمایی با موضوع و حضور علی‌اکبری در دست نگارش است که پس از اتمام کار مستند «همیشه مبارز»، آن را کلید می‌زنیم.

کلیدواژه

امیر علی اکبری قهرمان هنرهای رزمی

فرهاد گلی

مسعود تکاور

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی