سیاست / شناسه خبر: 41393 / تاریخ انتشار : 1397/11/2 16:27
|
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر:

همه مراکز درمانی استیجاری استان بوشهر به مرکز ملکی تبدیل می‌شوند

بوشهری ها | مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: همه مراکز درمانی استیجاری استان بوشهر به مرکز ملکی تبدیل می‌شوند.

بوشهری ها /  مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: همه مراکز درمانی استیجاری استان بوشهر به مرکز ملکی تبدیل می‌شوند.

به گزارش بوشهری ها به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، یلدا دارابی در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با اشاره به توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی استان که تاکنون در فضای استیجاری به مراجعین خدمت رسانی می‌کند در سال آینده در فضای ملکی خدمت رسانی خواهند کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: پروژه احداث چهار مرکز درمانی و برنامه ریزی برای احداث دو مرکز دیگر در سال جاری نقطه عطفی در روند توسعه‌ای خدمات درمانی تامین اجتماعی استان است. 

دارابی بیان داشت: رشد ۲۵ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته و وصول مطالبات سالهای گذشته تلاشی در راستای ارائه خدمات مطلوب درمانی به جامعه تحت پوشش بوده است.

وی به اهمیت توسعه خدمات درمانی بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه اشاره کرد و گفت: در طرح توسعه این بیمارستان فضای اورژانس به ٩٠٠ متر مربع افزایش خواهد یافت و بخش‌های سی‌سی‌یو و ای‌سی‌یو به فضای این مرکز افزوده خواهد شد.

وی افزود: مراحل نهایی مجوز نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن این بیمارستان در حال پیگیری است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

 

کلیدواژه

مدیر درمان

تامین اجتماعی

دارابی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی