سیاست / شناسه خبر: 41394 / تاریخ انتشار : 1397/11/2 16:38
|

جشنواره رویش خلیج فارس اسفندماه در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهری ها | رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر از برگزاری جشنواره رویش خلیج فارس به میزبانی بوشهر خبرداد و گفت: در این جشنواره اختراعات و ابتکارات جوانان نخبه جنوب کشور ارائه می‌شود.

بوشهری ها /   رضا آذین  در نشست با مسئولان علمی، پژوهشی و فناوران استان بوشهر  ظرفیت‌های فناورانه این استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به بوشهر دستاوردهای فناورانه در پارک علم و فناوری بوشهر ارائه شد و مورد توجه قرار گرفت.

وی بیان کرد:فناوران مستقر در پارک علم و فناوری استان بوشهر محصولات خود را در بخش‌های مختلف را در معرض نمایش گذاشتند.

به گزارش « بوشهری ها » به نقل از تسنیم ، رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر تعامل با مسئولان و نهادها را یکی از رسالت‌های این نهاد دانست و تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های بنیاد ملی نخبگان  ایجاد فضای تعامل بین نهادهای علمی و فناوری و معاونت زیر مجموعه علمی و فناوری رئیس جمهور است.

آذین حمایت از استعدادها و دانش‌آموختگان برتر را مورد تاکید قرار داد و افزود: حمایت از استعدادهای برتر مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا حمایت از پژوهشگران برتر، بورس‌های دکتری و پسادکتری و اختراعات سطح 3 مورد توجه قرار دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر از برگزاری جشنواره رویش خلیج فارس در بوشهر خبر داد و افزود: با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراعات و ابتکارات منطقه جنوب کشور  جشنواره رویش خلیج فارس به میزبانی بوشهر  اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
وی تولید محصولات دانش‌بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت را از اهداف برگزاری جشنواره‌ منطقه‌ای رویش خلیج فارس دانست و افزود: جشنوارۀ منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات  رویش خلیج فارس در پهنه جنوب کشور همزمان با جشنواره دانایی خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

کلیدواژه

رضا آذین

بنیاد نخبگان

جشنواره

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی