سیاست / شناسه خبر: 41443 / تاریخ انتشار : 1397/11/22 12:22
|
قالیباف در بوشهر

مردم سنگ تمام گذاشتند

بوشهری ها |عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم همیشه برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشته اند و امروز نیز در چهلمین سال انقلاب با افتخار و سرافرازی گرم تر از همیشه در صحنه حضور دارند.

بوشهری هاعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم همیشه برای انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشته اند و امروز نیز در چهلمین سال انقلاب با افتخار و سرافرازی گرم تر از همیشه در صحنه حضور دارند.

 

به گزارش بوشهری ها به نقل از ایرنا محمد باقر قالیباف روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مردم همیشه در همه مقاطعی که انقلاب و کشور به حضور آنان نیاز داشته در صحنه حضور داشته اند. 
وی یادآورشد: هرجا که انقلاب به مبارزه و مسوولان به کمک مردم نیاز داشته اند آنان حضوری پررنگ داشته اند. 
شهردار سابق تهران اظهارداشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال مهمترین پاسخ دندان شکن به دشمنان انقلاب است. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: ولایت مداری و پایداری مردم بر آرمان ها و ارزش های انقلاب و راهی که امام عظم الشان ایجاد و مقام معظم رهبری هدایت می کنند مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است. 
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این حماسه حضور نفی تمامی اندیشه ها و توطئه های امریکا و لابی های صهیونسیم است . 
وی یادآورشد: مردم در چهلمین سالگرد در این راهپیمایی گفتند ما چهل سال مقاومت کردیم ، پیروز شدیم و از این به بعد نیز تحت هدایت های مقام معظم رهبری این راه را تا پیروزی نهایی ادامه خواهیم داد. 

 

کلیدواژه

قالیباف

راهپیمایی 22 بهمن

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی