جامعه / شناسه خبر: 455 / تاریخ انتشار : 1396/4/13 23:06
|
علیرغم صدور کارت پرواز برای مسافران:

چرا هواپیمایی تابان پرواز تهران - بوشهر را لغو کرد؟

در حالی شرکت هواپیمایی تابان پرواز شماره ۶۳۰۱ تهران به بوشهر را در ساعت ۱۵:۴۵ امروز سه شنبه لغو کرد، که مسافران این پرواز کارت پرواز خود را دریافت، بار خود را تحویل و به سالن خروجی فرا خوانده ...

بوشهری ها / چرا هواپیمایی تابان پرواز تهران - بوشهر را کنسل کرد؟

 در حالی اطلاعات پرواز ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد تهران پرواز شماره ۶۳۰۱ هواپیمایی تابان در ساعت ۱۵:۴۵ امروز سه شنبه ۹۶/۰۴/۱۳ به مقصد بوشهر را به دلیل نقص فنی لغو کرد، که مسافران این پرواز کارت پرواز خود را دریافت، بار خود را تحویل و به سالن خروجی فرا خوانده شده بودند. 
 
به گزارش بوشهری ها، در حالی که مسافران این پرواز در سالن خروجی منتطر اعلام اطلاعات پرواز برای شماره درب خروج بودند، ناگهان بلندگوی سالن، لغو پرواز شماره ۶۳۰۱ را به مسافران خبر داد.
 
یک منبع موثق به بوشهری ها گفت: دلیل لغو پرواز شماره ۶۳۰۱ هواپیمایی تابان به دلیل نقص فنی نبوده، و این شرکت به دلیل اعتراض مسافران پرواز تهران - اهواز به تاخیر پرواز این شرکت هواپیمایی، به ناچار پرواز تهران - بوشهر را لغو، و هواپیمای این مسیر، جایگزین هواپیمای پرواز لغو شده تهران - اهواز می‌شود. 
 
این چندمین بار است که شرکت های هواپیمایی، پروازهای چارتر خود به مقصد بوشهر را اینگونه لغو، و به اعتراض های مسافران بوشهری توجهی نمی کنند.

کلیدواژه

بوشهر

بوشهری ها

پرواز

تابان

هواپیمایی تابان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی