سیاست / شناسه خبر: 51530 / تاریخ انتشار : 1397/12/13 19:28
|

امکانات تفریحی و رفاهی صنایع نفت در استان بوشهر باید برای عموم مردم باشد

نماینده شهرستان‌های جم، عسلویه، دیر و کنگان در مجلس گفت: شایسته نیست که امکانات تفریحی و رفاهی فراوان موجود صرفا در اختیار کارکنان صنایع نفت باشد و این امکانات باید برای بومیان استان بوشهر نیز قابل اس

بوشهری ها /سکینه الماسی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان و شرکت پازارگاد با بیان اینکه امکانات ویژه‌ای رفاهی و تفریحی در منطقه ویژه پارس جنوبی است اظهار داشت:  شایسته نیست که جشن‌های متعدد و امکانات تفریحی فراوان موجود در منطقه صرفا در اختیار کارکنان صنایع نفت مستقر در منطقه باشد و این امکانات باید برای بومیان استان بوشهر نیز قابل استفاده باشد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر افزود: دهکده گردشگری پازارگاد که در بزرگراه امام علی (ع) بوشهر ساخته شده است توسط شرکت پازارگاد به شهرداری بوشهر واگذار می‌شود.

 

وی بیان کرد:مقرر شد فردا با حضور مجموعه استانداری و مدیرعامل شرکت غیرصنعتی پازارگاد، این دهکده گردشگری زیبا به صورت رسمی مردم بوشهراهدا شود.

 

الماسی تاکید کرد: امیدوارم در آینده شاهد این باشیم که امکان استفاده عموم مردم از دهکده گردشگری شرکت پازارگاد در شیرینو نیز فراهم شود.

 

 

کلیدواژه

سکینه الماسی

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر

شهرستان کنگان

شرکت پازارگاد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی