سیاست / شناسه خبر: 51538 / تاریخ انتشار : 1397/12/14 11:50
|
برای حضور در گردهمایی فرهنگیان؛

وزیر آموزش و پرورش به عسلویه سفر می‌کند

وزیر آموزش و پرورش به برای حضور در گردهمایی فرهنگیان شهرستان عسلویه استان بوشهر سفر می‌کند.

بوشهری ها /مجید اجرایی رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان عسلویه استان بوشهر اظهار داشت: سیدمحمد بطحائی برای حضور در گردهمایی فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوبی (عسلویه، جم، کنگان، دیر) استان بوشهر به شهرستان عسلویه سفر خواهد کرد.

 

اجرایی ادامه داد: نشست تصمیم گیری درباره مصوبات سفر و بازدید از حوزه امتحانی کلاس‌های طرح نخبه پروری از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در استان به بوشهر است.

 

وی با اشاره به سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به شهرستان عسلویه استان بوشهر خاطرنشان کرد: با اعلام مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی، سیدمحمد بطحائی روز جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ وارد عسلویه استان بوشهر می‌شود.

 

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: استاندار بوشهر و نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی وی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

 

اجرایی اضافه کرد: در این گردهمایی علاوه بر تقدیر از مدیران عامل پتروشیمی‌هایی که در امر مدرسه سازی نقش آفرین بوده‌اند، نمایندگان مدیران و فرهنگیان چهار شهرستان جنوبی نیز به ارائه دیدگاه‌ها و مطالبات خود می‌پردازند و همچنین مسؤولان استانی نیز به ارائه دیدگاه‌ها و بیان مشکلات در حوزه این چهار شهرستان خواهند پرداخت.

 

 

کلیدواژه

وزیر آموزش و پرورش

عسلویه

گردهمایی فرهنگیان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی