سیاست / شناسه خبر: 51543 / تاریخ انتشار : 1397/12/18 13:56
|

پتروشیمی‌ پارس جنوبی ۲۰۰ میلیارد ریال به توسعه زیرساخت‌های عسلویه پرداخت کرد

مدیرعامل پتروشیمی آریا ساسول از کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی به شهرستان عسلویه در سال ۹۷ خبر داد.

بوشهری ها /امیرحسین بحرینی با تاکید بر لزوم حمایت از فعالیت‌های اجتماعی در محیط‌های پیرامونی تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی اظهار داشت: با تشکیل شورای راهبردی پتروشیمی‌ها شاهد هدفمند شدن کمک‌های پتروشیمی‌ها در محیط‌های پیرامونی هستیم.

 

وی افزود: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در یک سال اخیر پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی افزون بر 200 میلیارد ریال به محیط پیرامونی کمک کردند که پتروشیمی آریا ساسول بیش از 50 میلیارد ریال در این راستا هزینه کرده است.

 

مدیرعامل پتروشیمی آریا ساسول خاطرنشان کرد: 80 درصد از این کمک‌ها در راستای ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و تامین نیازهای مردم منطقه است که امیدوارم رضایت خاطر مردم را در بر داشته باشد.

 

بحرینی تصریح کرد: بیش از 80 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه توسط شورای راهبردی پتروشیمی پرداخت شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین 20 میلیارد ریال برای راه اندازی پلاژ بانوان در ساحل زیبای خلیج فارس در عسلویه کمک شده است.

 

مدیرعامل پتروشیمی آریا ساسول گفت: بهینه سازی پارکینگ‌های عسلویه نیز از دیگر مواردی است که توسط پتروشیمی‌ها برای این پروژه کمک شده است.

 

بحرینی افزود: حق مردم این منطقه است که رفاه و آسایش بیشتر و مناسب‌تری داشته باشند و ما تمام قد برای حمایت از مردم آماده هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: تشکیل شورای راهبردی سبب شده که کمک‌های پتروشیمی‌ها به صورت هدفمند توزیع شود و اقدام بسیار ارزشمندی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.

کلیدواژه

امیرحسین بحرینی

مدیرعامل پتروشیمی آریا ساسول

عسلویه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی