سیاست / شناسه خبر: 51546 / تاریخ انتشار : 1397/12/19 21:50
|

۲۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح شد

معاون امور عمرانی استان بوشهر گفت: امسال ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان بوشهربه بهره برداری رسید.

بوشهری ها /مهرداد ستوده  ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به تدوین سند عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: امسال سند عمرانی استان بوشهر در راستای اجراء و تکمیل پروژه‌های عمرانی تدوین و عملیاتی شد.

 

وی ظرفیت گردشگری استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به توسعه زیرساخت گردشگری در استان بوشهر رتبه استان بوشهر در نوروز سال 1397 ارتقاء یافت و به  رتبه سوم کشوری رسید.

 

معاون استاندار بوشهر با اشاره به تدوین سند گردشگری استان بوشهر افزود: این سند در حوزه‌های شهری و روستایی، عشایری و دریایی تدوین شده و طرح‌های مهمی عملیاتی شده است.

 

ستوده با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خاطر نشان کرد:امسال 2 هزار و 200 میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح شد که نسبت به سال قبل افزایش بیش از 2 برابری دارد.

 

وی تمرکز بر روی پروژه‌های نیمه‌تمام و  تحقق مطالبات مردم را در اولویت برنامه امسال دانست و تصریح کرد: بخش آب یکی از اولویت‌های اصلی بود که در این راستا امسال سدهای تنگ‌ارم، قیزقلعه و سنا به بهره‌برداری رسید.

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه دهکده گردشگری نخل‌تقی و کنگان آماده افتتاح است تصریح کرد: در این راستا تالار لیان بوشهر به بهره‌برداری رسید که هدیه‌ای به اهالی فرهنگ و هنر استان بود.

 

ستوده با اشاره به وابستگی 90 درصدی آب استان بوشهر به دیگر استان‌ها خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکلات ابرسانی شهرهای و روستاهای استان بوشهر آب‌شیرین‌کن بوشهر، سعدآباد، وحدتیه، آب‌پخش و دالکی عملیاتی شده است.

 

وی به اجرای طرح بوشهر توریسم 2022 پرداخت و از ساماندهی شناورهای تفریحی خبر داد و افزود: 240 اقامت‌گاه روستایی و عشایری استان بوشهر آماده پذیرش مسافران نوروزی است که پیش‌بینی می‌شود تا عید نوروز به 300 مرکز افزایش یابد.

 

کلیدواژه

مهرداد ستوده

معاون امور عمرانی استان بوشهر

پروژه عمرانی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی